(Mogelijk) interessant horloge op bekende horlogestunter

voor 5 tientjes best prima!

Voor 5 tientjes kun je best wel eens een gokje wagen

@Ramone @AstonMartin:

Voorbeelden genoeg van kwaliteitshorloges voor een prikje, toch? En nee, niet alleen Seiko :wink:

Horlogemerken van ongeveer 5 tientjes met een degelijke afwerking, historie en eigen gezicht:

Heb er ook eentje, ooit voor de lol gekocht, zoā€™n Harrier II chrono met een zandkorrel blauwe plaat. Best een leuk ding voor +6 tientjes. Ik verwachtte er dan ook niet veel van. En door die adviesprijzen moet je je niet gek laten maken natuurlijk.
Zo voor de afwisseling draag ik 'm nog steeds regelmatig. Lekkere beaters voor door de week.

elitair geneuzelā€¦

Gewoon een leuk horlogeā€¦en waarom niet voor dit geld?
Moet het altijd honderden of duizenden euros kosten om een leuk horloge te hebben???
Dacht het nietā€¦en snobjes houden we tochā€¦ook op dit forumā€¦heeft de liefhebber die niet gebukt gaat onder een mislukte jeugd ook nog wat te lachen met deze groep!!!

6 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Wat is leuk, wat is duur, wat is elitair gezwam, wat is mooi, wat is niet teveel geld >> :wink:

Ziet er vanaf t plaatje leuk uit. Dat t irl ook zo mag bevallen.

Precies. Alles is relatief. Doet me namelijk denken aan een ander topic met ik meen een Bell and Ross met o.a. wat Panerai en Explorer invloeden, maar toch met een eigen smoel, voor ik meen 2800 euro. Weet niet wat ik dan geiniger vind.

Wel eens van Seiko gehoord? :grinning::grinning::grinning:

Heb zelf ook een Avi-8, best leuk voor het geld. Helaas werd mijn 2e Avi-8 (een Flyboy) defect geleverd en nam de bekende site niet de moeite een vervangende exemplaar of reparatie te leveren. Conclusie was in mijn ogen een beetje ā€œhier heb je je geld terug en verder niet zeikenā€, naja het is wat het is.

Toch maar de B&R :smile:

1 like

Haha, ik ook hoor :laughing:

1 like

Best leuk ding. Je kunt af en toe prima een leuk mechanisch klokje voor dit soort bedragen kopen. Niet iedereen kan een grote collectie aanleggen van alleen Rolex, Panerai, IWC etc. Tuurlijk is er kwalitetsverschil, maar dat mag gezien de prijs. En aangezien de meesten niet elke dag hetzelfde horloge dragen, valt het in de regel met slijtage en defecten zodanig mee, dat je er best lang plezier van kunt hebben.

Oftewel: makkelijk afwisselen met dit soort bedragen
:wink:

Ik zou eerder een paar van dit soort horloges kopen dan een dure Tag Heuer quartz bijv.

1 like

vind de mijne toch redelijk origineel voor 5 tientjesā€¦

5 likes

Leuk horloge voor het geld. Niet meer en niet minder. :smiley:

1 like

Vandaag staat er helemaal een pareltje op de site:

Donā€™t get me startedā€¦ :wink: