Mogelijk nieuwe aanwinst (Omega)

Momenteel twijfel ik, al dan niet deze Omega te kopen. Diepgroene wijzerplaat, 35mm meen ik, ga ik dat dragen? Fascinerend deze wijzerplaat, op de foto komt dit niet helemaal tot zijn recht, want achter glas. Nou ja, winkel is dinsdag pas weer open. Even denktijd dus.

8 likes

Supermooie horloge (maar ik word niet gehinderd door kennis), bandje is 3x niks. Daardoor ziet het geheel er wat mij betreft matig uit.

Blijkbaar heb je ergens nog wat twijfel …je gaat er nog niet vol voor.

Voor mij hetzelfde inderdaad! Blijft wel een prachtig horloge. Wat is voor jou de factor die je tegen aan het houden is?

Tja. Criterium is onder meer “draag ik het horloge?”
En recent (in maart) deze twee ook al gekocht.


3 likes

Ik vind die kleur fantastisch, maar niet in een stalen kast.

Prachtig, waarom niet?:blush:

Mooie, ziet er goed uit, :+1:

Ziet er super strak uit. Alleen heb ik twijfel over stalen kast met vergulde indexen? Als ik op Google of chrono24 kijk zie ik doe combi niet terug. Als ik jou was zou ik toch maar effe het serienummer van het horloge vragen en checken bij Omega.
Maar ik moet zeggen groen is niet verkeerd.

Ja die kleur/kast combi is bijzonder. W&V verkoopt hem, die zijn al heel lang officieel Omega service punt. Zij zeggen dat alles klopt. Ik vroeg me namelijk hetzelfde af.

1 like

Voor de zekerheid toch zelf even checken. Als verkoper zou ik ook zeggen dat alles klopt. Zou je ook bij een tweedehands auto doen.
Maar als je hem mooi vind en de prijs klopt zou ik hem aan je collectie toevoegen. Groen kom je niet zo vaak tegen. Die wat te koop staan hebben duidelijk een premium prijs.

Bij W&V geloof ik dat wel (kom er al vanaf midden jaren 90).

1 like

Dat maakt de zaak 1 stuk gemakkelijker.
Altijd fijn als je 1 vertrouwd adresje hebt.

Groen gewoon doen😉

Mooi horloge. Neem
wel even de tijd nemen om m te passen.
Deze kastvorm vind ik altijd mooier in het doosje dan om mijn pols. Gek genoeg op een Nato werkt t net omdat de band dan mooier om mijn pols valt.

Wou je net je hond uit laten? Rot hé dat je alles moet opruimen.

:rofl::sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

Sorry.

Ik kom het niet laten.
Wel een hele mooie Zenith.:tada::+1:

1 like

Nee, dat brengt werk in de (GGZ)zorg tegenwoordig met zich mee🙁

1 like

En, gekocht Leen? Wel een hele mooie. Die Zenith pass je gewoon naar mij door, niks aan de hand :wink:

1 like

Die groene Omega vind ik een bijzonder combinatie. Het heeft wel wat!

Ben benieuwd of je hem gekocht hebt.

1 like

Nog niet gekocht. Komende vrijdag ga ik weer eens kijken.

1 like

Mooi hè, die Zenith :slight_smile:

1 like

Hi, ik denk dat dit een redial is. Niet erg als je dat niet erg vind. Een groene dial uit eind jaren zestig heb ik nog niet gezien. Als je het zeker wil weten zou ik even met een kwalitatief goede foto op omegaforum.com zetten. Wel leuk!

En de prijs is natuurlijk ook relevant. Verder originele kroon? Origineel glas (met Omega logo)? Originele gesp? Recente service? Maakt allemaal wat uit voor de prijs.