Mogelijke aanschaf Certina DS Podium

Als het je smaak is, en je kunt goede afspraken maken, wat let je dan? Certina is een courant (en mooi) merk, dus daar kun je je geen enorme buil aan vallen.

Dat klopt. Afspraken zijn er. Alles klopt dus geen miskoop, zeker niet.
Maar wil voor de zekerheid toch nog even verder kijken.

Dit vind ik in ieder geval een mooi klokje.

1 like

Juwelier Kahle in Laren stopt ook met Certina…

Wat dat toch is? Maar had hij ook al eens met Oris…

Deze

lag daar ook met een flinke korting. En nog wel meer fraaie modellen.

Zelfs nog getwijfeld , maar was niet echt specifiek op zoek.

Die quartz Chronometer vond ik nog wel grappig…

Is al even geleden , maar je zou het nog kunnen polsen eventueel…:wink::slight_smile:ļø

Dit ziet er al anders uit bijvoorbeeld::stuck_out_tongue_winking_eye:

Al blijft het allemaal nog wat ā€˜schipperen’ met de indeling in mijn beleving…:roll_eyes::slight_smile:ļø

1 like

Je zou ook nog naar de nieuwe Precidrive chrono’s kunnen kijken. Hoewel ik van die chrono-wijzer tureluurs zou worden :wink:

Ik heb de website bekeken van juwelier Kahle, maar daar stond weinig voor mij. Misschien heeft hij er meer in de winkel liggen.

Gisterem mog naar de juwelier bij ons op het dorp geweest. Daar vond ik nog een andere die ik van het weekend niet gezien heb. Sterker nog, deze vind ik zelf veel mooier en gelijk aangeschaft.
Hij krijgt nu een grote servicebeurt. Tevens 2 jaar garantie. Ondanks dat ze met dit merk stoppen blijven ze hem onderhouden in eigen reparatid.

6 likes

Goed gedaan Raymond. Deze vind ik ook mooier dan die eerste. En de deal van de servicebeurt erbij vind ik heel goed. Heel veel plezier ermee!:+1::slight_smile:

1 like

Ja, ik ben het met je eens; deze ziet er een stuk mooier uit. Gefeliciteerd!

1 like

Dank jullie wel. Leuk te horen:+1:

Het leuke is ook, dat de juwelier zijn zoon bij mijn zoon in het team voetbalt, dus de aanspraak en dus nu ook de servicedeal ook makkelijk gemaakt werd. Maar dat doen ze voor ieder ander.

Ik ben er erg blij mee en sta al in de startblokken om hem op te halen wanneer hij helemaal klaar is.

Mooie aanwinst deze Certina, veel plezier ermee!

1 like

@Raymonddeniet Veel plezier van deze certina, supermerk!! @MeistersingerFa de meeste dealers stoppen met Certina wegens de onzinnige eisen die Certina (lees Swatch group) aan de dealers stelt. Het is niet te doen om een vereiste groei te realiseren die watch oplegd in een markt die krimpt door de online aanbiedingen.

4 likes

Dank je wel.

De juwelier waar ik hem heb gekocht stopt ermee omdat de mensen bij hem meer komen voor andere merken.
Het verhaal van de eisen zou ook hiermee samen kunnen gaan maar hij niet zijn klanten mee wil lastig vallen.

Deze ziet er stukken beter uit, goeie keuze! Spijtig dat zoveel juweliers geen Certina meer verkopen, het blijft een mooi merk… Maar goed, dat maakt deze dan weer unieker :slight_smile:

2 likes