Molarity Watch Group (MWG)

Goedemorgen liefhebbers.
Ik was bezig met dagelijkse zaken, beetje snuffelen op eBay dus, toen ik deze tegen kwam

mwa…leuk voor ‘erbij’ dacht ik. Toch maar even de specs lezen vooral dit gedeelte begrijp ik niet helemaal: Movement: 24 Jewel Automatic Self Winding, the movements can vary depending on availability. Heb uiteraard even de vraag bij de aanbieder neer gelegd waar ik nog geen antwoord op heb gehad. Wel benieuwd hoe jullie hierover denken?

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Lijkt mij helder. De fabrikant houdt zich het recht voor een ander uurwerk te gebruiken. Sowieso is de aanduiding van het uurwerk nietszeggend.

Duh😂, over het algemeen genomen, praat ik over zo’n jaar geleden, gebruikte ze standaard een miyota uurwerk, maar als ik dit lees ben ik bang voor Chinezen .

Voor zover idd helder, maar voor zo’n kleine 300 euro kan ik me voorstellen dat een eventuele potentiële koper, graag vtv zou willen weten wat er voor uurwerk in zit.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik denk dat de gemiddelde koper nauwelijks weet heeft van de verschillende kalibers.
Voor de leden van dit forum is dat natuurlijk anders. Maar wij zijn een kleine minderheid.

1 like

Daar heb je een punt. Maar blijf het vreemd vinden ’ dat er op basis van beschikbaarheid ’ een uurwerk geplaatst wordt.

Als zo’n hommage is wat je wil. Dan deze laten zitten en mooi voor een Squale 1545 gaan.
Beter formaat, Eta uurwerk, garantie, service etc. etc.

2 likes

Ze gebruiken ook Chinese uurwerken daar.

Wellicht voor sommigen geen probleem, maar ik heb liever de Miyota.

Daddel.

Wel prachtig het antwoord van de verkoop partij: This refers to the maker of the movements, but they’re all 24 jewels.

Voor mij geen Chinese uurwerkjes :persevere:

Niks mis mee…heb zelf een MWG gekocht …met automatisch uurwerk…loopt prima…

1 like

Ik heb nu bijna 2 jaar de vintage-01. Welleswaar een Quartz (miyota os21) was benieuwd naar een automatic omdat ik vintage-01 geregeld op het werk draag en deze nog steeds in nieuw staat verkeerd. Ik zit niet verlegen om een uurwerk maar dacht hij bevalt, laat ik eens voor een mechanisch uurwerkje kijken. Maar wil wel weten wat voor motor erin zit😌

:wink: