Mistral
Mooi hoor! Hoe bevalt de premium buckle?
Over fris gesproken: ik zou mijn gouden horloges ook eens willen matchen met een frisse kleur. Maar helaas kom ik er niet goed uit. Iemand suggesties voor geschikte bandjes van Molequin bij geel- en/of roodgoud? Of moet ik gewoon accepteren dat deze oude meuk alleen werkt met oubollige kleuren ?
Fraaie combi!
ik vind deze er ook veel op lijken https://www.esprit-nato.com/en/french-grained-calskin-interchangeable-select-heure-leather-watch-straps/3487-9672-dark-blue-french-grained-calfskin-select-heure-leather-watch-strap-off-white-stitching-hand-made-in-france.html#/100-width_lug_buckle-20_mm_buckle_16_mm/266-length-one_length_115_75
Seconde seconde?!
Mais oui.
Super, volgens mij de enige op hf?
Erg cool!
Staat mooi!
Zo’n Molequin lijkt me ideaal voor een vintage of een dresswatch, maar op een sub zoals hier is dat toch te dun? Of bv op een Speedy?
Eens! Een speedy, datejust of explorer kunnen het prima hebben (ik heb zelf een Black Bay 36)
Een sub op een molequin gaat mij ook te ver. Alleen een zwarte tropic vind ik daar goed op staan naast de stalen band
Welke kleur grained zouden jullie aanraden voor op mijn GS? Dacht zelf aan de groene maar denk dat grijs en taupe ook wel zou staan
Niet. Ik zou voor een dikker bandje gaan.
Taupe idd
Voorstel?