Wat een prachtig kwaliteitsproduct. Kost wat, maar heb je ook wat. Voor als je voelt dat je horloge het beste waard is
Perfecte afwerking, prachtige look en ‘wrist presence’, erg goede buckle, én de optie om met quick release bars aangeleverd te worden. Lengte ‘regular’ is voor mijn polst (17tal cm) perfect, en op gaatje 2 lekker strak en comfortabel om de pols.
Ik ben ze nog niet fijner tegengekomen. Aanrader, en smaakt voor mij alvast zeker naar meer!
De Bulang banden die ik heb zijn allemaal ietsje dikker, al waren dit wel haast allemaal vintage banden met twee stitches en niet deze type. Volgens mij verkoopt Bulang btw ook deze banden, en Hodinkee ook. Staat alleen een andere naam op. Ik heb een aantal banden closeup met elkaar vergeleken en ik weet nagenoeg zeker dat ze uit dezelfde fabriek komen … Alleen net een andere buckle en/of naam op de achterkant.
Helemaal mee eens! Begrijp ook soms niet dat mensen besparen op de band terwijl ze wel een paar duizend euro voor een horloge uitgeven … de band maakt het echt af!