Molequin strap review

Wat een prachtig kwaliteitsproduct. Kost wat, maar heb je ook wat. Voor als je voelt dat je horloge het beste waard is :slight_smile:

Perfecte afwerking, prachtige look en ‘wrist presence’, erg goede buckle, én de optie om met quick release bars aangeleverd te worden. Lengte ‘regular’ is voor mijn polst (17tal cm) perfect, en op gaatje 2 lekker strak en comfortabel om de pols.

Ik ben ze nog niet fijner tegengekomen. Aanrader, en smaakt voor mij alvast zeker naar meer!

Wat plaatjes van m’n grained calf in taupe kleur:

78 likes

Erg fraaie band!

1 like

Zeker mooi spul! Ik heb er inmiddels 3, een echte aanrader. Hieronder mijn laatste inclusief de premium buckle. Money wel spend! :sunglasses:

7 likes

Mooi! Heb je plaatje en type van jouw 3 banden? :wink:
Vind je de premium buckle de extra 15 euro waard?

v.l.n.r.

Nubuck Granite
Nubuck Sabel
Grained Hunter Green

De 15 euro extra voor de buckle maakt hem wel af naar mijn mening. Staat ook mooi. Zie hieronder:

10 likes

En hoe verhouden deze banden zich tot B&S, want die heb je ook (gehad) dacht ik? :wink:

De Bulang banden die ik heb zijn allemaal ietsje dikker, al waren dit wel haast allemaal vintage banden met twee stitches en niet deze type. Volgens mij verkoopt Bulang btw ook deze banden, en Hodinkee ook. Staat alleen een andere naam op. Ik heb een aantal banden closeup met elkaar vergeleken en ik weet nagenoeg zeker dat ze uit dezelfde fabriek komen … Alleen net een andere buckle en/of naam op de achterkant.

1 like

Zou best kunnen… al vaak gehoord dat JPM zou aanleveren… Molequin beweert wel Belgische productie.

Ga alvast wat vaker in deze banden investeren, maakt de algehele beleving van je horloge toch echt een stuk fijner.

4 likes

Helemaal mee eens! Begrijp ook soms niet dat mensen besparen op de band terwijl ze wel een paar duizend euro voor een horloge uitgeven … de band maakt het echt af!

3 likes

De band is prachtig en in deze combi heluhmaal :ok_hand:

1 like

Lekker hoor, Andy. Staat heel netjes op je Constellation! :slight_smile: :+1:

1 like

Schitterende bandjes idd :ok_hand:t2:

Ook bij WatchworksHaarlem te krijgen tegenwoordig.

Deze ga ik zelf bestellen, de Rivière. Lekker zomers :grin:

12 likes

Volgens mij heb ik er zelf ook één.

Ik heb er alleen geen horloge voor op het moment…:tired_face:

4 likes

Ik denk dat ze in België alleen het logo erin stansen want hun hele collectie lijkt wel héél erg veel op JPM.

Geen enkel idee dus daar spreek ik me niet over uit :slight_smile:

Sjesis Roald - alweer zo’n topcombo qua kleur :love_you_gesture:

1 like

Haha hij is lekker he. Nu nog even bestellen :grin:

2 likes

Deze staat ook fantasdch zeg Andy :fire:

1 like

WoW, deze week nog niet zo’n mooie combinatie gezien! Goeie smaak Sjaak!

1 like

Prachtige combi Andy…zeer geslaagd. :ok_hand:

1 like