Beste,
Ik heb een inschatting nodig, zou het mogelijk zijn, deze wijzerplaat te restaurieren?
Zou men ze laten als is?
Is alles echt bij deze horloge hij wordt als 1133 aangeboden maar is het geen 1533?
Alvast bedankt!
Groetjes
Ben
alles is mogelijk , maar of het er mooier/beter op wordt ?
ik zou een vervangende originele wijzerplaat zoeken die er beter uitziet , als je die niet kunt vinden zou ik het zo laten
Vrees dat je het kunt vergeten dus idd op zoek naar een nieuwe plaat. Plaat is overigens wel 1533. 1133 heeft soort van liggende markers voor 11, 2, 5 en 7
Bedankt, vor de reacties!
Iemand een Idee , Wat zo een dial gaat kosten en waar zoiets te vinden is?
Gr
Ben
Veel Waar? Tja. Ebay/onthedash. Wel geluk hebben
Ik denk dat het heel moeilijk zal worden om hier een vervangende plaat voor te vinden. Daarentegen valt de beschadiging ook wel mee dus als je kunt leven met de look zou ik er verder niets aan doen.
Ik vind de vraagprijs trouwens best stevig, dus informeer even goed welke onderhandelingsruimte er nog is.
Wat moet hij kosten?
Overigens, wat is er met dit horloge gebeurd? Heeft het uurwerk ook schade opgelopen? Is hier sprake geweest van waterschade?
Moeilijk inteschatten vind ik. Het lijkt alsof de lume soms problemen maakte, maar Ana de zijkant lijkt het alsof er iemand gekrast heeft, of?
Dat is inderdaad een goede vraag, ik laat momenteel een caliber 11 (de voorloper van deze) servicen en voor wat dat kost kun je een heel fraai horloge kopen…
Heeft hij seal melt?
afhankelijk van de prijs doenbaar. Maar het kan een hele tijd duren voor je een goede dial vind.
Uit curiositeit, hoeveel moet hij kosten?
Denk niet dat je een andere dial moet kopen. Ongetwijfeld gigantisch duur en je moet inderdaad echt geluk hebben. Waar staat dit te koop dan?
De vraagprijs is Rond 3900 voor deze…
Dat is inderdaad een stevige prijs maar het is wel een beauty!
Lijkt wel dit seal melt te zijn, krijgen dit alle blauwe Monacos ?
Nagenoeg alle modellen Monaco hebben er last van. Heb het op 1133, VJ 7736 en cal 15 modellen gezien.
Langdurige slechte service in warmte met rubber die licht acidisch wordt op de dial. Geen topcombi
Ik ben dus echt aan het twijfelen…
Ik vind hem heel erg mooi maar is bijna 4000 euro niet heel erg veel geld voor dit horloge in deze staat? Is het zo’n zeldzaam model geworden dat hij zo duur is? Om hem weer helemaal goed te krijgen heb je er dus nog een nodig zonder beschadigde dail. Ik zou daar maar wachten tot er een goede voorbij komt.
Succes met je overwegingen.
Ik zou voor de goedkopere Carrera model