Mondaine A690.30338.22SBB Chronograaf Sport II € 115,00 incl verzenden

Te koop: Mondaine A690.30338.22SBB Chronograaf Sport II

Ik draag deze al een tijd niet meer en misschien is er toch een liefhebber voor of iemand die eens wat anders wilt proberen (vorig jaar helaas niet :blush:).

Merk en model: Mondaine A690.30338.22SBB Chronograaf Sport II
Diameter: 42mm
Leeftijd: 11-2009
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 11-2009
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet met omdoos, doos, ongedragen originele rubberen band met reserve pushpins, bandwissel tool en tag.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur afhalen (regio Den Haag), verzenden voor risico en kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): De eerste jaren gedragen, daarom is de kroon wat verweerd, verder ziet het horloge er als nieuw uit. Er lijkt een pitje op een lug aan de achterkant te zitten maar die zie ik in het echt niet, dus lijkt mij meer een weerkaatsing van het licht. Wil niet zeggen dat er geen minuscule krasjes op de lugs aanwezig (kunnen) zijn maar is niet zo 1-2-3 te zien. Het horloge heeft verder saffierglas en heeft een nieuwe batterij gekregen in 05-2022, maar is niet getest op waterdichtheid.
Soort uurwerk: Quartz.
Vraagprijs: € 175,00

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1 like

En :arrow_up:

Een leuk bod mag ook, wie weet zeg ik ja.

Hier ook de bodem; 150 euro.

Een leuk bod is nog steeds welkom.

Nog een keer :arrow_up:.

Een uppie en ach, het is weekend, mooi weer dus de prijs gaat even naar 125 euro.

125 euro inclusief verzenden of een leuk bod.

En omhoog, prijs inclusief verzenden.

Zondags uppie, prijs is niet in beton gegoten :blush:.

1 like

Deze is nog steeds aanwezig, 115 euro inclusief verzenden.