Mondaine bij de kringloop

Wat een mazzel. Leuk!

1 like

Vind hem als Stop2Go op de mondaine site en inderdaad 599 kan ik voor mijzelf voorlopig nog niet verantwoorden, vind ze echt heel tof maar vind Mondaine over het algemeen toch net iets te stijl geprijsd voor wat je ervoor krijgt.

Wellicht een keertje een 2de handse waar de kop vanaf is :slight_smile: Dus mocht je er ooit 1 weg willen doen houd ik me aanbevolen :slight_smile:

1 like

Heeft er pas 1 in het blauwe gestaan voor een mooie prijs, was niet de mijne maar ook snel weg. Ik bezit de gelimiteerde met nr Stop2Go Gotarde, de groene rand is gemaakt van de deur van de groene locomotief die er als laatste door heen ging. Prachtig uurwerk, deze loopt tegen de 1 K, heb hem in deze uitvoering
images-1

3 likes

Leuke vondst, maar een vraag voor de experts hier: is het normaal dat op het deksel de “t” aan het eind bij “water resistant” met een spatie er tussen staat?

2 likes

Scherp! Ben benieuwd haha.

1 like

Hahaha welcome to my life ik denk dat altijd goed bij te houden maar miste vorig jaar op een haar na ook mijn laatste aanwinst

Niet dat ik om een horloge verlegen zit maar nu ik hem weer voorbij zie komen … nahja u kent het wel beetje kriebelen doet het wel.

2 likes

Moest even goed zoeken maar deze vond ik nog ergens terug in de krochten van het Interwebs :slight_smile:
image

Overige info :
Referentie A658.30332.11SBB.
Saffierglas, 18 mm dik en 35mm in diameter.

2 likes

En geen spatie bij water resistant haha! Zou hij dan toch nep zijn? Wel gek, zit wel een ronda in.

Dat is de limited extra spatie edition, mega zeldzaam :yum:

1 like

Ik heb deze ook, maar mijn secondenwijzer ziet er heel anders uit.

1 like

En geen spatie bij water resistant neem ik aan…:stuck_out_tongue:

Even Googlen en ik kom soort gelijke graveringen op verschillende plekken tegen, geen idee of het normaal is :man_shrugging:

afbeelding

1 like

Ik ben wel benieuwd, wat is er anders? Heb je een plaatje voor ons?

Apart. Heb inderdaad zelf ook gekeken en kwam ze ook tegen met spatie. Lijkt me ook niet dat ze er een Ronda in proppen als ze een horloge namaken dat nieuw al niet heel erg duur is.

Ook die service gravering aan de binnenkant van de deksel lijkt me sterk bij een replica trouwens…

1 like

Ik ben verre van een Mondaine expert, maar ik kan niet zeggen dat ik een rode vlag aan het ding zie kleven. Het ziet er netjes/correct uit volgens mij.

1 like

Ja doe ik morgen

:+1:

Top vondst. Ik heb vorig jaar m’n stop/Go verkocht maar deze zijn echt leuk.

1 like

Hier de foto s.
De secondenwijzer is toch hetzelfde.
Ik heb een ander model, met datum.
De letters water resistant sluiten mooi aan.
En bij mij is het achterdeksel niet met schroefjes bevestigd.

1 like