Mondaine

Ben een beetje nieuwsgierig, zou wel eens willen weten (diegene die er een heeft) hoe de Mondaine stop2go bevalt en over de nauwkeurigheid je hoort er zo weinig over dus zal dan wel goed zijn geen nieuws goed nieuws zeggen ze toch:)

Kijk ff met behulp van de zoekfunctie;)

Ik bedoel eigenlijk wie hem nu na ruim een maand in bezit te hebben hoe hij bevalt en niet bij aanschaf dan is alles mooi en goed:)

Ik begrijp de reactie wel, er is 31-10 een post geweest van Agemo maar ik hoop stiekem ook op meer reviews van hf-leden die hem hebben gekocht.

Ik had de eer om de eerste Stop2Go in ontvangst te mogen nemen en ik heb er nog geen minuut spijt van. Ik ben altijd al fan van het ontwerp en het is dan ook niet mijn enige Mondaine maar nu wel de meest bijzondere en krijgt ook veruit de meeste polstijd.

Qua nauwkeurigheid heb ik hem ik keer moeten aanpassen en dat was met de ingang van de wintertijd… Kortom, hij loopt erg precies.
Zoals eerder gezegd loopt de secondenwijzer bijna net vloeiend als bij een automaat. Waar ik berichten lees over schokkerig lopen ben ik het daar dan ook niet mee eens.
En die magische 2 seconden blijft ook nog steeds fascineren.

Verder valt de degelijkheid en afwerking van de kast en ook lederen band op en dan in positieve zin. Iets wat je uiteraard ook mag verwachten met een dergelijk prijskaartje.

Kortom, hier een tevreden drager van de Stop2Go die zeker in mijn collectie zal blijven.

Juist dat wilde ik horen(tu)

Hij bevalt nog steeds erg goed. Loopt perfect op tijd. En die 2 seconden blijft waanzinnig mooi om te zien.