Monster besteld

Ik heb er sinds kort ook 1 en ik kan je zeggen, daar ga je geen spijt van krijgen :smiley:

Paul G. Schreef:

Grappig toch. Ik begin me opeens af te vragen of
ik ooit wel eens een negatieve review van een
Monster heb gelezen. Ik kan het me niet
herinneren! :slight_smile:

Die van mij is gesmolten, maar dat was mijn eigen schuld :slight_smile:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,50108,50108#msg-50108
Uiteindelijk de chaper-ring laten vervangen en weer zo goed (zelfs beter) als nieuw.

Ik moet wel zeggen dat ik uiteindelijk niet echt blij was met het design van dit horloge. Als het wat netter moest voor bijvoorbeeld mijn werk droeg ik het horloge niet, ik vond het eigenlijk alleen echt goed staan bij korte mouwtjes in de zomer. Daarom heb ik hem uiteindelijk ook verkocht, ik droeg hem alleen nog maar thuis, op vakantie en als ik ging zwemmen.
Soms als ik er eentje te koop zie staan voel ik het overigens nog wel eens kriebelen, iets met bloed dat kruipt ofzo :slight_smile:

Groeten,

Stefan

P.S. excuses voor de topichyjack. Erg veel plezier met dit horloge, maar ik vertrouw erop dat dit in orde gaat komen. Duiken is niet nodig, maar ik vind het altijd wel een speciaal gevoel om een duiker in zijn ā€œnatuurlijkeā€ omgeving te zien in (een bij voorkeur tropische) zee zwemmen is daarvoor m.i. goed genoeg.

Ik heb nog geen monster:( zit te wachten tot er een komt die je gewoon kunt opwinden met de kroon:)

Stefanmol Schreef:

Ik moet wel zeggen dat ik uiteindelijk niet echt
blij was met het design van dit horloge. Als het
wat netter moest voor bijvoorbeeld mijn werk droeg
ik het horloge niet, ik vond het eigenlijk alleen
echt goed staan bij korte mouwtjes in de zomer.

Tja, ik kan me voorstellen dat een Sub-mariner of een Seamaster beter staan onder een pak. Die zijn wat meer sophisticated.
De Monster is gewoon een stoere tool-watch. Onder wat casual kleding staat ie prima.

Dat wordt lang wachtenā€¦ want ik weet niet of Rob zo ver gaat met modden :+

Hennie Schreef:

Ik heb nog geen monster:( zit te wachten tot er
een komt die je gewoon kunt opwinden met de
kroon:)

Waarom wil je dat zo graag?

Helaas.

Je zou denken, prop er een 6R16 uurwerk in en klaar.

Helaas is de as langer, en moet er dus aan de as geknoeid worden (waar ik liever vanaf blijf).
Het monster heeft nu een kroon waar de as aan vast zit, de as van de 6R15 erin zetten is dus sowieso een uitdaging.

Monsters met een 6R15 uurwerk zijn er toch wel ?

robbie409ā€™s eigen topic:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,143311,143459

Het gaat bij mij meer om wat er in zit dan de buitenkant daarom vind ik het technisch gezien wat interessanter;)