Monster besteld

:slight_smile: vandaag na vele uurtjes googelen maar vooral na veel lezen op dit forum een standaardmonster besteld bij monsterwatches ben nu in blijde verwachting zogezegd:D

krijg je geen spijt van. heb ik ook gehad en heb spijt dat ik hem heb weg gedaan. Welke band heb je erom? Lumpy is in ieder geval een aanrader.

:slight_smile: ik heb voor rubber gekozen ,ik ben geen fan van stalen banden.:sunglasses:

Rubber? Als jij er blij van wordt! :wink: veel plezier ermee. heb je de zwarte of de oranje?

Rubber en leer dan! :+ ,ik heb gekozen voor de zwarte.
Ik ben niet zo een fan van de metalen banden.

Het is een topklok! Heb er al jaren plezier van. Ik heb em wel met stalenband. Ben juist wel zo een fan van metalen banden. :stuck_out_tongue: En die van de Monster is degelijk, zonder veel poespas. En met duikersexentsie (handig voor over handschoenen en pakken) en 4 gaatjes voor fijnafstemming van de band. Met Lumibrite en de brede vlakken een geweldige zichtbaarheid in het donker.

Ik heb ook de rubberen band, maar die ribbeltjes knellen best om mijn pols. Ik zou daar voor oppassen. Kweenie of anderen er ook last van hebben, maar na een dag dragen zitten er diepe rode groeven in m’n pols. Dus die band gaat er alleen op als ik echt weet dat ie ergens overheen moet.

goeie keuze zo’n seiko monster.
alvast veel voorpret toegewenst.

:)-D(tu)

hij is binnen en ik ber er heel content mee,smaakt naar meer

Mijn beste,

Proficiat met deze evergreen.
Hier zal je lang van kunnen genieten. Een geneugte welke jou een heel andere kijk geeft op het voortschrijden der tijd.

En wellicht dat een foto voor de vele, vele kijklustige een verhelderend beeld geeft van dit karaktervolle horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heel veel plezier met deze icoon onder de VW’s ehh…Seiko’s bedoel ik(tu). Ik heb hem zelf ook ruim 2 jaar.

Draag hem nu 6 dagen achtereen, 6 dagen geleden exact op de seconde gelijk gezet met teletekst en lekker 5 dagen op vakantie in dit kleine landje geweest bij terugkomst maar eens even gekeken wat hij afwijkt in die 6 dagen whow! hij loopt …schrik niet 3 seconden langzamer dan 6 dagen geleden. Toppie toch.:~ ik denk dat ik maar een COSC certificaat ga aanvragen voor deze Seiko Black Monster…:D.

De afwijking is nog minder dan 99.99% toch niet slecht voor een klokkie van rond de 150 euro. En de grote merken die ruim het 10,20 of 30 voudige kosten lopen wijken vaak meer af. Seiko…:}

:slight_smile: dit is m dan mijn eerste seiko!

sry voor de fotokwaliteit maar ik had even alleen gsm maar iedereen hier weet toch wel hoe deze seiko eruit ziet toch,grtz

Prachtige foto…
Mooi verpakkingsmateriaal zou ik zeggen…

ms630 Schreef:

:slight_smile: dit is m dan mijn eerste seiko!
http://i46.tinypic.com/294l8rd.jpg

sry voor de fotokwaliteit maar ik had even alleen
gsm maar iedereen hier weet toch wel hoe deze
seiko eruit ziet toch,grtz

Nou, hij ziet er stoer uit met die band! Proficiat!

Ik heb precies zo’n monster gekocht bij Rob, klein beetje laten verfraaien door hem. Geweldig ding! Ik kan me goed voorstellen hoe blij je er mee zal zijn. Gaat het monster ook doen waar hij voor gemaakt is??? onder water dus??

Salut!

roB

:smiley: misschien scuba maar het duikwerk is voor mij niet weggelegd ,mijn eigen rikketik zou het niet meer aankunnen na de nodige revisie in het verleden>X

Grappig toch. Ik begin me opeens af te vragen of ik ooit wel eens een negatieve review van een Monster heb gelezen. Ik kan het me niet herinneren! :slight_smile:

nee dat niet maar wel veel:D

@ms630 scuba is het duikwerk… :wink:
Self Containing Underwater Breathing Apparatus…

Gezondheid is belangrijker… ik wil je monster wel eens voor je meenemen naar de donkere diepten hoor;-)
Die van mij was in ieder geval weer goed waterdicht na de Mod.

Salut!
rob

Ik bedoel dus wel veel reviews maar geen negatieve.(tu)