Monster dag aanduiding

ik vroeg me af of alle monsters de dag aanduiding zowel in engels als in arabisch hebben.de mijne wel teminste

Mijn Orange Monster is zowel Engels als Frans taalkundig onderlegd :slight_smile:

zijn er nog meer types???,frans is ook bijzonder omdat ze niet voor europa bedoeld zijn toch?
graag reacties

Ik moet toch eens kijken, maar de mijne heeft een dagaanduiding in het engels en spaans (volgens mij).

Frans is niet zo heel onlogisch: in Azië zijn er diverse voormalig franse kolonieën (niet dat ze daar graag aan herinnerd worden…)

klopt. niet aan gedacht.toch bijzonder dat er zoveel types zijn. in de advertenties lees je het nooit .alleen dag aanduiding verder niets,waar zouden de meesten van zijn ,en zijn er ook welke met aleen engels.
ok boeit mischien niet zo maar toch!!!

Ik heb monsters met Arabisch-Engels, Italiaans-Engels, en nog wat varianten voorbij zien komen.
De Arabisch-Engels zijn meestal zonder garantie [;)], die komen van een Ebayer die ze zonder box en warrenty card verkoopt. Cheap eigenlijk, want ze lopen best vaak te snel.
Ik loop vanavond mijn collectie eens langs, als ik echt gekke talen tegenkom meld ik dat.

o ik heb wel papieren en box en garantie kaart en toch arabisch

Ik ook, en gekocht bij robbie409 :slight_smile:

Inderdaad, ik kreeg de laatste lichting met Arabisch-Engels en Italiaans-Engels door elkaar.
Rare zaak.
In het begin kocht ik ze bij Premierworld (ben daar weggegaan omdat ik daar geen warrenty-card en box erbij kon krijgen) die waren ook met Arabische tekens.

Het lijkt wel alsof ze daar aan de andere kant van de wereld de monsters overal vandaan plukken om onze behoefte aan die mooie klokken te bevredigen :stuck_out_tongue:

Ik ga nu trouwens voor het blauwe monster, de gele is me te gortig (850 dollar), ben ik weer een week of drie blij.

Hi Rob,

De blauwe krijg je ook niet voor de prijs van een oranje of een zwarte maar zal zeker minder kosten dan de Yellow.

Lampie (de Megane-CC man)

P.s.
Deze blauwe seiko zou ook nog wel eens op mijn lijstje van wannehave’s kunnen komen te staan. zou jij een kunnen kijken wat dez via watchub zou moeten kosten

Halo Lampie, ik had al een vermoeden dat jij die Mégane-rijder was :wink: OOK al een erg mooie auto dus.

De blauwe monster heb ik in Thailand gevonden, maar ik moet de prijs nog uitrekenen (moet die hele site nog vertalen, is helemaal Thais).

Ik heb bij Watchub gevraagd wat de prijs voor 15 monsters is, want ik las dat er mensen zijn die collectief willen inkopen. Daar wil ik best bij helpen. Misschien kan die Seiko SHC057P1 dan meteen mee in de bulk (als het lukt, de meeste Ebayers houden de boot af, ze hebben een kleine voorraad en het is me alleen gelukt om losse banden te kopen).

Er is een “nu kopen” -aanbieding ahum- van 211 euro… dat lijkt me aan de hoge kant (ook al is die oranje met zwarte ring).

Ik hou de blauwe SHC057P1 in de gaten voor je.

jongens ik heb eens even mijn talenknobbel geraadpleegd en ben er achter gekomen dat de mijne engels-portugees is, of braziliaans ,net hoe je het noemen wilt.
bert