Monster en co

ik heb sinds kort een seiko monster , en nu wilde mijn vrouw ook wel zo iets …
Een monster was te groot dus moesten we iets anders verzinnen.
het resultaat mag er wezen …al zeggen we het zelf.

ps: ten eerste wilde we even robbie bedanken voor z’n onvermoeibare steun. :smiley:

we zijn begonnen met een skxa55

en een snk807

de wijzerplaat van de skxa55 werd in de snk kast geplaatst

dus nu hebben we alle twee een klokje voor tijdens de voetbal dagen…zaterdag heeft alleen de monster niet geholpen wie weet woensdag …met een beetje hulp van de snka55

op deze foto is mooi te zien , dat 37mm idd ruim voldoende is

natuurlijk wilde ik er zelf ook wat aan over houden :smiley:
dus hebben we de snk wijzerplaat in de skx kast geplaatst


en ik heb meteen de doorkijkachterkant gestolen :wink:

monster - snka55 - skx807 (de skx807 lag wel wat verder af)

Ik ben trots op je :smiley:

Maar die achterkant… hoe heb je dat gedaan?

Mooi gedaan Joost leuke combi geworden.

ja dat van die achterkant vroeg ik me ook af,…

trouwens ze zijn erg leuk geworden, vooral die aviator wijzerplaat in een duiker!

Ziet er leuk uit zo. Van harte mooie anwinst :smiley:

thnx, ja ik ben er ook blij mee

ik had robbie even een pb gestuurd het werd nl een heel verhaal,
het kan volgens mij alleen als je ook een uurwerk plaatst uit een nsk kastje , waarschijnlijk vanwege de zwarte plastic kooi waar het uurwerk in zit.
de glazen achterkant heeft nl een extra flens aan de deksel zitten en deze past niet op de standaard “kooi”

ik weet dit niet 100% zeker , vandaar de pb aan robbie

Leuk idee zeg dat uitwisselen van edele delen ;),…ga ik er voor het gemak van uit dat het edelstaal is :smiley: natuurlijk. …Maar serieus erg leuk idee. …

Proficiat ! met het resultaat

Heel geslaagd, vooral wat je er zelf aan over hebt gehouden :smiley:

Ruud

Gaaf dat die streepjes van de aviator en de streepjes in de bezel zo goed gelijk komen.

En hoe ver liggen de twee blauw-kleuren uit elkaar?

Dat vind ik nou ook. Die duiker is echt erg mooi geworden!!!

als je goed kijkt en vooral op de foto, dan kun je zien dat de meeste streepjes mooi op 1 lijn liggen maar bijv bij de 35 - 40 en 45 scheelt het net een beetje . (collega’s die hem gewoon bekijken die zien het niet , dus je moet er wel echt op letten)
de kleur klopt ongeveer wel van de chapterring tov de plaat , de plaat is iets donkerder en is mat , de chapterring heeft glans…ondanks dat ik best kritisch ben kan ik melden dat het goed te doen is.
de chapterring van een zwarte skx is wel mat volgens mij , dus zou dat beter passen , als dan de streepjes ook nog eens perfect zijn dan is het helemaal top natuurlijk.

goed gedaan man! en een leuke reportage

leuk gedaan, en mooie knutselreportage. het resultaat mag er zeker zijn !

Wie zijn vrouw liefheeft… bezorgt haar een horlogeverslaving.

Arjay