Monster kopen van Robbie409

Ik wil een Monster kopen van Robbie409, heb hem reeds gemailed, maar een beller is sneller, zou iemand van het forum die zijn tel.nr heeft mij via een P.B. zijn tel.nr. kunnen toesturen.

Mvgr Genesis

als je bij monstreus goed op de foto kijkt kun je bijna z’n adres zien :wink:

En heb je al op monsterwatches.nl gekeken?

e.e.a. is inmiddels geregeld. Genesis is onderweg naar het mooie Hilversum :wink:

De bofkont!! :smiley:

Genesis, veel plezier met de T-Touch en ik hoop dat je zoon het monster OK vindt.

Als dit toch een vraag het Rob topic wordt…

Die Seiko 5 met dag voluit onder op de dial, verkoop je die ook, of had je er toevallig een paar? :smiley:

Ja bedankt Robbie409 voor de mooie Monster met metalen en rubberen bank, en ja het was niet de bedoeling om meer dan 1 horloge bij je te kopen, maar je weet hoe het gaat, je ziet er 1 die koop je en vervolgens zie je een 2de (Tissot T-Toch in het Oranje) en je ratio komt beneden N.A.P. en de passie overheerst, en hopla zo koop je er 2!:smiley:

Genesis

p.s.: Misschien kan jij een foto’tje platsen van de Tissot T-Touch in Oranje uitvoering!

Ik verkoop hem ook, in wit (met een champagne zweem), zwart en grijs.
Ik ben er zelf ook erg weg van, de band is erg stevig (solid oyster).

Ben nog steeds met een seiko5 site bezig, heb helaas veel te weinig tijd over naast mijn werk. Ik heb dus zo ongeveer elke Seiko 5 die je kunt bedenken…


Deze beauty.