Monster vraagje

Hallo forumvrienden,

Ik heb “even” snel de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet vinden. Hoe stel ik de dagaanduiding van het “Monster” in zodat deze de dag aangeeft in de Engelse taal. Het ding verspringt me binnen een uur…

Waarschijnlijk is deze vraag al vaak voorbij gekomen dus ik ook blij met een linkje…

Prettige zondag,

Groet, Roel

Hoi Roel,

Mijn Seiko 5 is Spaans en Engelstalig. Als je bij het gewone instellen de dag in het Spaans zet, blijft hij daarna gewoon Spaans aangeven. Laat je hem bij het instellen Engels zien, blijft hij daarna Engels weergeven. Is dit wat je bedoelt?

Bij mijn seiko zet ik de dag op engels en natuurlijk ook opletten dat hij op 0:00 over gaat…het dagnummer wisselt meteen na 0:00
en de dagaanduiding op zijn engels gaat vanaf 0:00 tot 2:00 over naar de volgende dagaanduiding…uiteraard ook engels…
als je op engels instelt krijg je engels terug.

Hmmm… ik stel Engels in en krijg binnen een uur Frans ervoor terug… :sunglasses:

Gr. Roel

Dat klopt en een uur later is het vervolgens engels voor de rest van de dag.

Krabong Schreef:

Hmmm… ik stel Engels in en krijg binnen een uur
Frans ervoor terug… :sunglasses:

Gr. Roel

Klopt, en dan wordt het moeilijk want dan moet je geduld oefenen: nog een uurtje overal afblijven en wachten en dan komt het vanzelf allemaal goed.

Krabong Schreef:

Hmmm… ik stel Engels in en krijg binnen een uur

Gr. Roel

Ga je toch op Franse les, Roel:P

Gr.Jan

grootmokum Schreef:

Krabong Schreef:

Hmmm… ik stel Engels in en krijg binnen een
uur

Gr. Roel

Klopt, en dan wordt het moeilijk want dan moet je
geduld oefenen: nog een uurtje overal afblijven en
wachten en dan komt het vanzelf allemaal goed.

Aha, merci mon ami! I will wait an hour (tu) La patience n’est pas ma plus forte côté… but I do what you tell me…

Groet, Roel

@grootmokum: Bedankt voor de tip, het heeft gewerkt!

M’n bewondering voor de Seiko techniek is weer toegenomen!

Gr. Roel

@Roel: Je kunt het ook anders benaderen, namelijk: het Seiko-virus heeft me genadeloos te pakken gekregen! (want dat is volgens mij wel gebeurd :D)

(tu)(tu)(tu)(tu)

De oorzaak:

Tweetalige dagring :slight_smile:

Paul G. Schreef:

@Roel: Je kunt het ook anders benaderen, namelijk:
het Seiko-virus heeft me genadeloos te pakken
gekregen! (want dat is volgens mij wel gebeurd
:D)

(tu)(tu)(tu)(tu)

Nee hoor Paul… ik heb he-le-maal niets met Seiko… en al zeker niet met die duikmodellen… :smiley: :stuck_out_tongue:

Het enige wat ik leuk vind is het blauwe stickertje dat ze erop plakken om “nato schade te voorkomen”… :wink:

En nu maar wachten tot de “Kinetic auto relay” terug is van de Mod sessie en op de 6309…

In de tussentijd gewoon het “Monster” om…

@anon18761316NA; ik wist dat er een dubbelle schijf in zat… ik wist alleen niet dat het na een uur “goed” zou komen… :#B)-

Gr. Roel

Goddank, dat stelt me gerust, Roel! :smiley: (tu)