Ik wil graag een monster aanschaffen , een oranje wel te verstaan.
Nu ben ik wel heel benieuwd naar de verschillende mod’s die mogelijk zijn.
Oranje wijzerplaat moet blijven maar voor de rest mogen de wijzers band enz anders worden.
P.S
Ik ben heel benieuwd of er ook een bolle mineraal, safier of nog leuker een bol plexiglas voor het monster te krijgen is, Rob?
Als je een nieuw koopt zou ik hem de eerste tijd zo houden veranderen kan altijd nog
ps neem er wel een met stalen band een rubberbandje is zo gevonden voor 10 euro een stalen niet . Goede keus ik heb zelf al 3 jaar een zwarte en nog steeds blij er mee zeer veel horloge voor je geld
mijn advies (ik heb een zwarte Mod) is om er niet teveel aan te veranderen omdat de originele wijzerplaat niet te overtreffen is qua lume. Ik heb alleen andere wijzers en een andere datumplaat die qua kleur past de rest van de wijzerplaat. Een saffierglas of beadblasting zou ik wel doen want dat is praktisch én mooi vooral bij een oranje.
Monster is inderdaad veel horloge voor relatief weinig geld. Ik vind zelf de zwarte net wat stoerder dan een oranje uitvoering die naar mijn idee een iets te hoog Aldi gehalte heeft (van een afstand). Maar ja smaken verschillen gelukkig!
De mijne is door Rob gestraald, van saffierglas voorzien en als finishing touch een rode secondewijzer
Ik geloof dat ik het wel met Wilco eens ben. Draag hem eerst eens origineel en bekijk hoe dat bevalt. Denk dan eens op je gemak na of je hem wilt modden en hoe. Want modden is snel genoeg gedaan!
Overigens zeg ik er nu meteen eerlijk bij dat ik zelf geen Monster heb.
Ik heb ook een monster bij rob besteld.
Het moet een zwart monster zijn met metalen band.
Jammer dat hij problemen heeft met leveren op dit moment.
Ik hoop dat mijn monster bij de volgende levering zit.