Monsterliefde

Het Monstervirus heeft veel leden te pakken. Je zou er hebberig van worden :smiley: Voor vrouwen is een Seiko Monster moeilijk te vinden. Zeker als ze niet van de hele groffe modellen houdt. Deze heb ik voor mijn vrouw gekocht :~

Heeft jouw partner ook een Monster? Graag een foto. Ik ben vooral benieuwd naar de vrouwenmodellen :wink:

Da’s wel een heel leuke! En een erg fleurige foto ook!:wink:
Welk type Seiko is dat? Misschien kan ik mijn vriendin ook aan de Seiko-duiker krijgen!:slight_smile:

Mijn vrouw heeft wel een monster thuis, vaak ben ik dat en af en toe de kinderen. :wink:

Vrolijke foto.

TagEd Schreef:

Da’s wel een heel leuke! En een erg fleurige foto
ook!:wink:
Welk type Seiko is dat? Misschien kan ik mijn
vriendin ook aan de Seiko-duiker krijgen!:slight_smile:

Ik zit op het werk inmiddels :S Later bericht ik je TagEd :slight_smile:

No worries, mate. Rustig aan!:slight_smile:
Was alleen even benieuwd, dan ga ik 'm eens Googelen! Kijken of zij ook zoiets wil.

TagEd Schreef:

No worries, mate. Rustig aan!:slight_smile:
Was alleen even benieuwd, dan ga ik 'm eens
Googelen! Kijken of zij ook zoiets wil.

Hi TagEd, het is de Seiko SWY009. Een oud model dus en echt niet te vinden. Ik heb geluk gehad met deze namelijk :wink:

Mijn vrouw loert ook op mijn monsters. Tot nu toe is het haar niet gelukt >X
Wat betreft die grootte: de ice watch die ze nu draagt is net zo groot, en ze heeft een pols die nauwelijks dunner is dan die van mij. Het gewicht daarentegen… ::o Maar op een Nato moet het ged te doen zijn.
De oude Seiko divers kwamen ook in wat kleinere maten, maar ik ken nu alleen het kleine broertje van de 007.

Was zo te zien bijna middernacht :smiley: lekker weer!