Monsterlijke wansmaak

Ik post niet zo vaak, bijna nooit eigenlijk, lees echter zeer fanatiek mee.
Maar nu kon ik het niet laten. Ik kwam dit tegen op Ebay- Duitsland:

http://cgi.ebay.de/Seiko-Diver-Automatik-Black-Monster-Poliert-Top_W0QQitemZ250168736161QQihZ015QQcategoryZ55195QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hoe krijgt iemand het voor elkaar…, of…zijn er wellicht toch liefhebbers?

groet,

Dick

Dit is het zeer bekende Seiko monster.
Bijna iedere Seiko-adept heeft hem in zijn collectie of gehad.
Het is met dit horloge idd, je houdt ervan of niet, maar om nu te zeggen monsterlijke wansmaak.
Lijkt me een beetje erg overdreven.

Is wel goedkoop, als je beziet wat er aan extra arbeid is ingestoken.

Bling bling monstertje :smiley:

Nog even wachten en er komen compleet zwarte monsters. Darth monster ) uit Japan.

Waarschijnlijk was het horloge zodanig beschadigd dat poetsen/polijsten de enige “oplossing” was. Een Monster dusdanig mishandelen :frowning: vind ik dan idd van wansmaak getuigen en dan zeker tegen deze prijs!

Majary, waar het mij om gaat is: Wie haalt het in zijn hoofd om een Black Monster te polijsten zodat het als een enorm bling-bling apparaat lekker zonlicht weerkaatst (en opvalt).
Met het Monster zelf is uiteraard niets mis, ik heb er zelf één en draag hem bijna dagelijks met veel plezier. Ik zie Rob hem nog niet als mod in zijn collectie opnemen…

groet,

Dick

Majary…
volgens mij gaat het om het feit dat gaat om een volledig GEPOLIJST monster, wat hem er m.i inderdaad niet mooier op maakt.

robbie409 Schreef:

Is wel goedkoop, als je beziet wat er aan extra
arbeid is ingestoken.

Bling bling monstertje :smiley:

Nog even wachten en er komen compleet zwarte
monsters. Darth monster ) uit Japan.

de darth monster ziet er op de afbeeldingen iig super uit.

de gepolijster versie kan me minder bekoren, terwijl ik toch best een redelijke monster fanaat ben.

Zo’n gepolijste Monster vind ik afschuwelijk.

Overigens… geloof ik dat het Monster het meest opmerkelijke horloge op aarde is. :slight_smile: Iedere horloge-freak kent het, en wie er een heeft, is er dol op. Het lijkt een horloge waar je aan verslaafd raakt, en dat een bepaalde magie heeft. :slight_smile:
Misschien moet ik er ook maar eens eentje aanschaffen…

De rooie is mooier!
Men heeft het ook eens met een Dreadnought PRS-2 gedaan. Dat kwam de “dader” op weinig goede kritieken te staan hoewel iemand anders het daarna ook heeft gedaan.

Polished:

Origineel:

Nou er toch een topic over is, ik zat pas te denken hoe ziet mijn monster eruit als je de inhammen van de zijkant van de bezel/kast ook mat zou maken en de gepolijste tussenstukjes op de stalen band ook? (de rest wordt niets aan gedaan)

Iemand misschien een foto van? Iemand die zijn monster er voor wil lenen? :wink:

Ik ken het Monster alleen van zien op websites, lijkt me wat grof, maar dit is echt lelijk.

Groeten, Tom Vreeken.

Ja inderdaad het monster is in al zijn eenvoud zonder 3 dubbele tourbillons en gouden rotors:P toch een opmerkelijk horloge heerlijk gewoon, moet gewoon iedereen hebben, :smiley:

Als je hem om doet valt het heel erg mee Tom, ook het gewicht.

Ik zal het eens op de rikketik proberen, wie weet…

Groeten, Tom Vreeken.

Wat een mislukking zeg…zonde van het horloge.