Monsterpolletje

Het staat je vrij om foto’s toe te voegen om dit topic iets minder oppervlakkig te maken omdat ik inzie dat een oppervlakkig iemand dit zo niet kan verdragen

Daar ken ik er helaas teveel van en geloof me, dat was geen eigen keuze. :roll_eyes:

Maar ik snap wat je ermee wil zeggen en je hebt gelijk. Foto’s waren wel leuk én handig geweest bij deze poll. Misschien dat een kenner alsnog even de 4 generaties onder elkaar kan zetten. Ik zie nl. nog steeds de verschillen niet tussen bijv. gen 1 en 2 …

1 like

Dit schoot nog door m’n hoofd, matig dat het gelijk genoemd wordt, ik trek m’n opmerking in, excuus!

1 like

Nou voor iedereen die aan het janken was ik heb in post #5 van alle horloges een plaatje gezet xoxoxoxo. Helaas kon post #2 vanwege de tijd niet meer geedit worden.

Hup terug naar het rolex reservaat jij! Kan je stemmen op 16235 vs 16561 vs 18123 vs1625

2 likes

Geeft niets, als het maar 3e gen was…

1 like

Nu heeft deze janker wel z’n keuze kunnen maken! Bedankt! :smile:

1 like

Die heb ik even gemist. Zal vast komen omdat ze zoveel op elkaar lijken. Voor puristen zit er vast wel een verschil in, ik vind ze er alledrie hetzelfde uitzien. Tuurlijk zie ik ook wel het verschil in indices enzo. maar welke er nou ‘mooier’ is?!

Nou ja, mijn stem gaat bij gebrek aan keuze 4 naar gen 2 of 1.

Er zit best wat verschil in nog. Ze hebben allemaal een verschillend uurwerk. Wijzerplaten zijn ook best verschillend, 3 heeft zelfs een sunburst plaat (1 en 2 niet). Ik vind de indices wel een boel verschil maken, het horloge krijgt er een hele andere uitstraling van. Ik vind het verschil net zo groot als de oude smpc vs de nieuwe met de wave dial bijvoorbeeld :wink: Je ziet dat ze familie zijn maar toch zijn ze wel anders.

2 likes

:+1:

En als je nu ook nog een voorbeeld hebt met 2 Rolexen dan begrijpt bijna het hele forum hoe het zit.

Kies voor de baby monster :heart_eyes::grin:
Kroon op 3 vind ik toch mooier.

1 like

Voor de gemiddelde Nederlander zijn beide Omega’s gewoon hetzelfde, op wat kleine uiterlijkheden na. Ik voel me voor betreft Seiko Monsters een gemiddelde Nederlander … :wink:

PS De rechter natuurlijk! :heart_eyes:

Gemiddelde Nederlanders zitten volgens mij niet op HF

1 like

Dat is ook zo. Wij zijn allemaal ontzettend begaafd, daar waar het horloges betreft. :sunglasses:

1 like

Lekker handig :+1:t4: je stelt een vraag en de rest mag het opzoeken. Ik zeg dan weer : zoek het zelf maar uit.

:smile: die heb ik ook gemist. Ik zag alleen 3 oranje vlekken op mijn scherm onder het scrollen.

1 like

Ik weet wel wat de verschillen zijn. Dus ik hoef niets uit te zoeken.

:man_facepalming:t4: ok

Opzich vind ik de Gen1 mooier dan de Gen2, maar het is zo jammer dat er in de 1e zo’n waardeloos uurwerk zit.(en bespaar me de ‘werkpaard’-pleidooien.:wink:)

Gen1 made in Japan :+1:

3 likes

The one that got it all started… vandaar mijn nickname. Duidelijk gen 1. Klaar.

1 like

Gen 1

4 likes