Oké ik heb dus een Gen 1 leuk wist ik niet!
Maar wat is deze nu waard nooit gedragen.
Toen de gen 1 uitkwam in de 90s, was de 7S26 toch wel erg populair en robuust. Veel gebruikt in verschillende divers. Toen bestond de 4R36 tevens ook nog niet…
Goed horloge voor SF fans van 2 van de bekendste franchises…
“It found me somewhat indigestive…”
The spice must flow!
300 euro. Goede investering
Als ie echt ongedragen en full set is kun je er misschien nog wel meer dan 300 piek voor vangen.
Voor die prijs hou ik hem gewoon natuurlijk.
Maar bedankt.
Dat zou ik ook doen. Zou hem gewoon lekker dragen, zonde om te laten liggen.
Persoonlijk vind ik n day date erg prettig. Dus gen 3 valt af, hoewel ik sommige wijzerplaten, zoals de Frost erg gaaf vind.
De gen 4 is een stuk beschaafder geworden en makkelijker te combineren met kleding.
De prijs is wel een stuk hoger, bezels met coating hebben niet mijn voorkeur, en de grote voor mij onnodige en lelijke loep doen het beschermde ontwerp v t Monster teniet. Dit alles heeft me weerhouden het nieuwe model in huis te halen.
De gen 1 is precies wat t is. Een budget duiker met een praktisch ontwerp.
De gen 2 met zn slagtanden vind net wat aparter en meer bruut. Bovendien heeft ie handopwinding en hacking gekregen. 2 features v n mechanisch horloge die ik erg prettig vind.
Die zou mn voorkeur hebben. (Per abuus op gen 1 gestemd, doordat ik gen 3 met gen 4 verwarde).
Persoonlijk vind ik de lugbreedte v 20mm wat iel.
Daarom gaat mn voorkeur v alle Monsters uit naar de shrouded/tuna Monster met de 22mm aanzet.
Zelf zou ik die het liefst.gecombineerd zien met de Shark/fang Monster wijzerplaat. Die zou ik dan omdopen tot Meg Monster. Shark monster met de oude kleinere kast, deze grotere klok daarom de Megalodon Monster. Ofwel Meg Monster.
Niet te verwarren met