Yep, cyclopsen.
Geel, rood en blauw hebben saffier glas.
Yep, cyclopsen.
Geel, rood en blauw hebben saffier glas.
Helemaal geweldig Rob.
Ik hoop dat je nu een tevreden man bent, maar dat zal wel niet.
Ik was al een tevreden man.
Dat staat los van de horloges.
Helemaal geweldig Rob.
Ik hoop dat je nu een tevreden man bent, maar dat
zal wel niet.
Wat ik mij nog afvroeg, Rob: dráág je deze horloges ook of liggen ze op een veilige plek?
Bij beide opties kan ik me wel wat voorstellen.
Ik draag de mods en de rode. Oranje en zwart zijn me te gewoon. De compleet zwarte zijn zo heftig, daar ben ik nog niet aan toegekomen.
De blauwe heb ik net voor de gele (terug-)gekocht en die heb ik nog niet gedragen.
De gele ga ik zeker dragen, en de blauwe ook.
Maar momenteel ben ik mijn zwart-blauwe bullhead aan het uitproberen (loopt perfect!)
mooie familie hoor.
vooral de zwarte bekoort me.
En de gele alba welke eigenlijk een goedmakertje is voor de ontbrekende gele monster gaat die nu het verkoop circuit in?
Heel misschien.
Hij is gedragen, normaliter verkoop ik allen nieuwe horloges.
Ik moet er nog over nadenken, ik ben meer een hamsteraar dan een wisselaar (als het gaat om veramelen). Ik “Dutchguy” niet zo snel mijn horloges, er kunnen er altijd meer bij
En de gele alba welke eigenlijk een goedmakertje
is voor de ontbrekende gele monster gaat die nu
het verkoop circuit in?
Ik heb vannacht gewoon gedroomd over Rob zijn collectie…In mijn droom kocht ik van Rob een Black-black Seiko…Erg he?
rotflol
Da’s pas een mooie droom!
Da’s pas een mooie droom!
Dat was het inderdaad. Ik was blij als een kind met mijn nieuwe Monster. Best teleurstellend om dan wakker te worden;)
Ik vind het zo erg dat ik Seiko vroeger niet serieus nam. Onlangs is mijn liefde voor de/het monster aangewakkerd.
Hoe staat inmiddels met de monster collectie anno 2018, 10jaar na dato?
Zn werkplaats ligt er vol mee
Hele vette kleurrijke monsters, gaaf man