Monsters, hoezo monsters? (Pas op, modem gevaar)

Het is bij mij begonnen met een oranje monster…

Als snel volgde een zwarte.

En toen een ritje naar Almere alwaar er samen met Lampie wat uit elkaar gehaald en uitgewisseld werd. Mijn eerste mod-ervaring.

En daarna is het snel bergafwaarts met me gegaan…

Blauw monster, tuurlijk.
Rood monster, doe ook maar.
Geel monster… tsja, niet te krijgen, een gele Alba Limited Edition als troost genomen.

Night monster, zwart en oranje… Seiya was blij met de klandizie.

En nu is het er eindelijk van gekomen. De gele kwam tevoorschijn op de grootste veilingsite ter wereld.
Helaas… gemist. Het was nummer 2 nog wel.
Ik heb regelmatig contact met de eigenaar… hij heeft er 2 :frowning:
(maar mist de night monsters ;))

En toen kwam er weer eentje… Het gaat slecht met de economie in de VS :smiley:
En die is voor MOI.

Enjoy the pics, dit spul bij elkaar zie je niet vaak:

De jacht is -tijdelijk- over.

6 likes

Mooie fotos hoor. Ondanks dat mijn hart niet heel snel gaat kloppen van een Monster slaat hij af en toe toch over wanneer ik zo een compleet zwarte zie.
Mooie collectie.

Mooie unieke collectie, Rob(tu), gefeliciteerd. Al zal ik zelf niet zo vlug een monster aanschaffen, het is een fraai gezicht.
(Ook een fraaie vingerafdruk op de schakel van het zwarte Monster trouwens;))

Top verzameling Rob. Nu maar hopen dat ze niet teveel limiteds gaan maken, want dan gaat het nog in de papieren lopen ook.

Goed gezien, meteen gepoetst.

Dat ziet er goed uit, Rob!! Fraaie collectie!! (tu)(tu)(tu)

Hoezo, Seiko-virus…?! :wink:

Gefeliceteerd,

Moet toch wel een bepaalde voldoening geven, een verzameling compleet.

Michel

Hoi Rob,

Wat een kleurrijk geheel! Mooi dat het kompleet is. Wat wordt de volgende uitdaging, alle Seiko Chrono’s? :smiley:

Groeten,

Martin

Fantastisch, Rob. Veel plezier met je verzameling.
En petje af voor je stamina.

Rob… GEWELDIG!!! (tu)(tu)

Super voor je Rob! Leuk ook dat jouw passie voor Seiko blijft. Geniet van de hele set.

Gr Ron

Tsja je weet wat ze zeggen begeerte eindigt bij bezit. Het is dus idd maar te hopen dat er snel een witte en/of een groene limited wordt uitgebracht die heel moeilijk aan te komen zijn anders heb je niets meer om na te jagen :wink:

Gefeliciteerd met het verkrijgen van je gele monster.

Wat een familie … geniet ervan Rob, het is een mooi stel zo bij elkaar.

Ruud

Mooie collectie Rob! Geniet er van!

Mooi man!

Erg mooi, ik heb inmiddels een oranje monster (draag ik even niet :frowning: ), ik moet zeggen dat ik meer gecharmeerd ben van de draagbaarheid, looks etc dan ik vooraf had gedacht.

pracht collectie rob en maar hopen dat het groene monster er snel bij is gr hans

Gaaf hoor Robbie! Zijn de Monsters op de eerste foto nou allemaal niet gemod?

Er liggen 2 modjes tussen.
Oranje wijzerplaat met zwarte chapterring en omgekeerd (laatste is ook gebeadblast en heeft een Watchadoo; dat is mijn oude daily beater).

Heel mooi Rob (tu)

Hebben die rode en gele nou een vergrootglas bij de datum aanduiding?