Monsterwatches

Correct. Rob is een topvent met mooie spullen tegen goede prijzen. Maar zijn manier van communiceren, of eigenlijk het gebrek eraan, gaat hem waarschijnlijk een keer opbreken. Er hoeft maar iemand naast hem te gaan werken met hetzelfde aanbod, die wel zijn zaken op orde heeft, en het is bye bye MW.

4 likes

Heb je dat via zijn site gedaan, of een mailtje gestuurd?

Ach Remy, van jou had ik meer inlevingsvermogen verwacht :wink:

Maar eens hoor. Even berichtje aan klant doet wonderen

1 like

Een persoonlijk bericht op de facebook van Monsterwatches.

Dat kan een probleem zijn bij Rob, Ja. Mijn advies is rechtstreeks op zijn site te bestellen. Er wordt dan netjes via een winkelmandje afgerekend. Ik had zo mijn horloge binnen twee dagen. (incl. inkorten band).

Ik heb het horloge ook rechtstreeks op de website besteld, maar heb later een persoonlijk bericht via facebook gestuurd.

aha, dan ben ik verbaasd. Jammer dit.

Tja, de filosofische benadering is, dat je naast een horloge aankoop voor hetzelfde geld getraind wordt in het hebben van geduld
, en vertrouwen.

Verder levert hij wat er wordt beloofd en is de service goed.

1 like

Communicatie is geen onderdeel van service ?

2 likes

Dit is in mijn ogen juist Ă©Ă©n van de belangrijkste “sleutels” als je zaken doet.

1 like

Wat een lamlendige benadering van een klant weer
:scream:

Ik wacht ook al maanden op antwoord
 Rob lekker links laten liggen. Waarschijnlijk heeft hij geen klanten nodig die hun geld bij hem willen achterlaten.

Just my two cents.

4 likes

Al wel betaald ?

Ja, het volledige bedrag al betaald.

Nee, ik wacht op antwoord op een vraag/vragen die ik via het forum heb gesteld en via zijn site. FB doe ik geen zaken mee. Maar maakt niet uit. Ja ik kom er weer op terug maar is meer als reminder voor anderen voordat je naar Rob gaat.

2 likes

Ik bedoelde eigenlijk @i_d_k.
Maar een geruststelling is, denk ik, dat ik nog niet gehoord heb dat Rob uiteindelijk niet geleverd heeft.

1 like

Je kunt hem zondag aanspreken op de Rikketik.

Heeft ie daar wel tijd voor,met een beetje pech nog meer klanten :grimacing:

2 likes

ik heb eind maart een stalen band besteld, maar me bedacht de dag van mijn bestelling. Ik heb toen direct zowel via FB als via mail een bericht gestuurd met de vraag om te annuleren. Hij heeft me nu een maand later een mailtje teruggestuurd dat ik de band mocht retourneren (via FB niets teruggehad).

Hij antwoord dus wel, alleen duurt het veel te lang tegen dat je iets hoort
 De kwaliteit is er wel, alleen vraag ik me dan af: wat als je een herstelling of garantieclaim wil maken?

2 likes

Met alle respect, maar dit is topic no. 38 over de communicatie en levertijden van Rob. Die zijn niet optimaal maar dat moet je helaas maar voor lief nemen als je daar een bestelling plaats.

2 likes