Nieuw model van Monta. Wat vinden jullie?
Beide in een productierun van 100 stuks. 38.5mm diameter, 9.7mm dik en 47mm lug-to-lug. $1600 in preorder.
Nieuw model van Monta. Wat vinden jullie?
Beide in een productierun van 100 stuks. 38.5mm diameter, 9.7mm dik en 47mm lug-to-lug. $1600 in preorder.
Dimensies zijn mooi, zeker voor 150m waterdichtheid. Voor meer info kan je denk ik dit filmpje kijken. De GMT-versie van de Noble, de Atlas: https://youtu.be/vM0J_fZUPQk
Ziet er goed uit, ik zou dit wel dragen ja.
En het liefst de witte.
En nog liever de witte GMT
Ik heb meerdere keren de Monta Atlas overwogen. In blauwe wijzerplaat is hij echt super. Maar incl. importkosten etc. is er genoeg op de SWATCH ladder wat ook indrukwekkend is.
Al houden ze ook op 2e hands markt tot nu toe goed hun waarde… Geslaagd ontwerp weer. De afwerking schijnt ook super te zijn; maar een microbrand boven de $1000,= is een erg lastige markt.
Ziet er goed uit, maar verschilt qua looks m.i. niet zo veel met bv een Tissot Gentleman. Afwerking kan ik niet beoordelen, maar voor het geld zou ik lekker voor laatstgenoemde gaan.
Blauw ziet er wel leuk uit.
Die witte niet echt.
Wel mee eens; het is een fraai horloge maar verder bepaald geen scherpe deal voor een microbrand. En de Tissot Powermatic 80 Silicium is inderdaad wel heel erg vergelijkbaar en kost slechts de helft, als je’m niet al goedkoper kunt vinden.
ziet er best een leuk horloge uit en zoals anderen hier reeds aanhaalde, ik zou hem ook best willen dragen
Ziet er best aardig uit. Voor die prijs zou ik hem echter nooit kopen.