Dat geloof ik ja. Mijn eerste grote horloge aankoop moet ik nog doen en daar mag ik ook nog wel even naar uitkijken haha. Het zal wel enige focus vereisen met zoveel moois dat constant voorbij komt op het forum, maar we gaan het zien!
Iemand inmiddels ervaring met Monta?
Echt niemand die een Monta bezit?
Nope
Maar op YouTube zijn de reacties en reviews zéér positief. Op de lange gesp na, meen ik.
Tuurlijk niet, alleen al de afschrijving…
Is dat niet een “federal crime” in de US of A?
Als je hem niet verkoopt heb je daar geen last van
Iets te positief, niemand die iets negatiefs zegt. Dat kan toch haast niet voor een nieuw merk… ?
Dat hoef je mij niet te vertellen . Maar dat zal ongetwijfeld één van de redenen zijn waarom er op dit forum nog geen Monta gespot is. Het feit dat je hem niet in het eggie kan zien voor aankoop zal ook niet meewerken.
'T is dus wachten op de ‘dappere’ ziel die er zo één durft te bestellen…
De enige kritiek die ik kan vinden is over de lengte van de gesp
Als er nog iemand in de markt is voor een guitige GMT met kek gekleurd wijzerplaatje, radiale brushing en strak geplaatste facet randjes:
Monta Atlas, lekkâh hoor!
Die dingen zijn zo ontzettend mooi
Zou hem zeer graag in het echt zien ja!
'T is dat ik de Farer al heb, anders was dit een serieuze kandidaat. Check ook die geknikte GMT-wijzer, heel tof!
De Skyquest ziet er echt serieus lekker uit
Echter 1.900 USD plus de invoerkosten is niet mis … en nader ik bv een Grand Seiko GMT SBGN003 wat wellicht een betere keus is …
Hey, da’s best een mooi horloge! Hoe bevalt ie?
Heb m nu een jaartje. Hij bevalt goed, formaat is mooi en is goed afgewerkt. Het is uiteraard een microbrand maar heeft de kwaliteit en voelt als een horloge van de ‘‘grotere spelers’’ Ik draag hem echter niet zoveel als ik misschien zou willen omdat ik meer houd van de 36mm horloges.