Monta

Iemand een Monta gepast, gedragen, besteld of in bezit gehad?

De reviews zijn niet misselijk.

8 likes

Ben ik inderdaad ook benieuwd naar!

1 like

Damn, die is lekker :heart_eyes:

1 like

in positieve of negatieve zin…:roll_eyes:

1 like

Positief

1 like

Bedoel die blauwe :grin:

1 like

Mooi ook : 304 m :joy:
Zien er wel top uit ja. Simpel logootje, wel grote letters.

1 like

Merk is van één van de eigenaren van Everest Bands.

1 like

Klopt helemaal

Heeft iemand op het forum inmiddels al enige ervaring met Monta? Ik vind persoonlijk de Oceanking echt fantastisch. (Op de plaatjes tenminste)

1 like

Ik vind die Oceanking wel erg dik inderdaad.
De black ceramic met de gilt dial en de stalen band voor mij. :smile:

1 like

Ik vind de normale zwart het mooiste. Echt super mooie afwerking op de foto’s; vooral de gepolijste binnenkant van de lugs zijn top.

Alleen jammer dat er nog geen verkooppunt in Europa is waardoor je naast de 1925$ op bracelet ook nog alle invoerkosten e.d. kan betalen…

3 likes

Op WUS heb ik ze best vaak voorbij zien komen, daar zijn vast wat ervaringen te vinden.

2 likes

Thanks voor de tip! ik moet daar ook maar eens een account aanmaken.

2 likes

Je moet ze even e-mailen en dat aan hen voorleggen.

Ik denk dat ze wel kunnen oplossen. Deels

1 like

Ik heb ze inderdaad al eens gemaild met de vraag of ze via Europa kunnen sturen een paar maanden geleden. Helaas kreeg ik destijds als antwoord dat ze voorlopig nog geen plannen hadden om via een apart kantoor o.i.d. naar de EU te versturen.

Misschien dat ze inmiddels wel een omweg hebben gevonden, althans dat hoop ik voor ze, want volgens mij valt er genoeg business voor ze te halen in Europa/EU. (al is dat puur mijn eigen gevoel haha)

In ieder geval moet ik eerst sparen en zit het er voorlopig jammer genoeg niet in voor mij.

MAND!

1 like

ik heb ze enkele weken gelden gemaild en er zijn nog geen plannen voor een shippingcenter of verkoop punt in de EU. Wat ze wel willen doen is hem declareren voor €500 zodat er een stuk minder import kosten over betaald hoeven worden. Ik zat zelf naar de Triumph te kijken.

2 likes

Dat is goed om te weten! Toch hoop ik tegen de tijd dat ik mijn centen bij elkaar heb ik via Europa kan bestellen. Zou sowieso fijn zijn als je ergens in Europa ermee terecht kan mocht er iets mis mee gaan.

2 likes

Dat is iets nieuws, een precision diver.
Maar ik moet bekennen, het ziet er niet verkeerd uit.

1 like

Volhouden met sparen. Echt doen.
Geeft je bij de aankoop ZÓ veel voldoening en trots.

Lange adem hebben en volhouden :facepunch:t2:

1 like