Montblanc echt of nep?

Ik heb een leuke Montblanc gezien, maar kan het model nergens vinden. kent iemend van jullie dit model. Hij vraagt er 400 euro voor.
Ik kan het niet zo snel vinden.
De foto is wat onduidelijk, maar ik ga morgen kijken en dan wil ik proberen of k de kenmerken kan vinden.

Ik wil n.l niet graag met een neppert lopen.

Alvast bedankt.

Vr.gr.
Simon

Bizondere band zit eraan die Montblanc , lijken wel 6 patroonhulzen ?
Ik heb zelf een Montblanc, maar daar kan ik alleen mee schrijven :slight_smile:
weet verder niets van Montblanc horloges, maar het lijkt me sterk dat dit soort horloges gekopieërd worden ?

groet André

Ik heb zelf een meisterstuck chronograph gehad en ff snel in een oude catalogus gekeken, maar dit model komt er niet in voor. Zelfs niet iets wat er op lijkt. Wees voorzichtig.

Zoek hier maar eens naar Montblanc http://www.marktplaats.nl/ Ik kan me niet voorstellen dat een echte montblanc “maar” 400 euro kost.
Nieuw zijn ze nogal flink aan de prijs

Als je naar advertentienummer 7946414013 zoekt op marktplaats staat daar ook “die band met 6 patroonhulzen” (tu)

Lucien Schreef:

Zoek hier maar eens naar Montblanc Ik
kan me niet voorstellen dat een echte montblanc
"maar" 400 euro kost.
Nieuw zijn ze nogal flink aan de prijs

Als je naar advertentienummer 7946414013 zoekt op
marktplaats staat daar ook “die band met 6
patroonhulzen”

de horloges zijn idd vrij prijzig, ik denk niet dat je er een zult vinden voor 400 euro.

andre Schreef:

weet verder niets van Montblanc horloges, maar het
lijkt me sterk dat dit soort horloges gekopieërd
worden ?

Het is een merk dat juist erg veel nagemaakt wordt, dus oppassen !!

deze staat ook op marktplaats…voor slechts 99,-

Dan vraag je het je toch af of mensen je bewust proberen te lichten of extreem onwetend zijn.
Ik zou de verkoper van 400 er netjes mee confronteren.

Hi Robbie,

Bizar dat zo’n relatief onbekend merk word nagemaakt.
betekend het dat de helft van de Montblancs op MP nep is. ? 4 stuks aangeboden voor150 euro of minder
zijn er hier mensen op het forum met een echte"" Montblanc"" ??
en waarom koopt iemand zo’n merk .

André

andre Schreef:

Hi Robbie,

Bizar dat zo’n relatief onbekend merk word
nagemaakt.
betekend het dat de helft van de Montblancs op MP
nep is. ? 4 stuks aangeboden voor150 euro of
minder
zijn er hier mensen op het forum met een echte"“
Montblanc”" ??
en waarom koopt iemand zo’n merk .

André

Andre, zo onbekend is het merk niet, ze adverteren behoorlijk veel met de horloges. Ze gebruiken voornamelijk ETA uurwerken en de horloges zijn op een aardig niveau afgewerkt, verder vind ik de ontwerpen toch ook best wel aardig, ik bedoel ze onderscheiden zich wel in hun segment.
Dus de reden dat iemand het koopt is dat hij het mooi vind en/of het merk kent en daarom wil hebben.
Ik zelf zou niet zo snel een Mont Blans horloge kopen, want Mont Blanc is voor mij vulpennen en daar heb ik er dan ook aardig wat van :smiley:

Mijn Meisterstuck Chronograph heb in de PC Hoofd gekocht in 2002 voor ik meen 1850 euro en twee jaar geleden verkocht voor 900 (niet echt een courant horloge). Ik denk dat je een echte niet onder 600 euro tegen komt. Dus pas op.

Ik heb even wat rond gegoogeld (hoe je het ook schrijven mag) en ik de modelen die ik tegen die hierop lijken zijn echt NEP!

Bedankt. Ik laat deze nu lekker voorbij gaan. Klinkt inderdaad alsof deze echt nep is.

Vr.gr.
Simon

Vraag eens om het serienummer, combinatie van 4101 of 5101 op het einde (of in andere volgorde) is zeker nep!!

Succes!!!

ik heb ,er ook een en bleek achteraf een hele goede nepperd te zijn

hij staat er ook voor 99 euro op…wanneer houdt het nou eens op met die neppers op marktplaats…

groet Arno.

Het houdt alleen op wanneer de mensen geen replica horloge’s meer kopen
Als je op markplaats even wil kijken of je wat leuks kan vinden moet je eerst door een hele berg replica.s heen
Er wordt gemiddeld 250 euro en enkele uitschieters naar 375 euro voor een ( volgens de dealers dan ) redelijke replica gevraagd en daar vullen deze criminelen gigantisch hun zakken mee en geen garantie natuurlijk en je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat als je hem wilt verkopen praktisch onverkoopbaar is en al helemaal als hij kapot gaat
Voor dat bedrag kan je volgens mij toch een leuke automaat voor kopen, een seiko samurar kost 165 euro of een leuke klassieker en is dan nog altijd van meer klasse dan welke replica dan ook
Maar even terug te komen op je Mont Blanc geef ik je de garantie dat het een nepperd is

Groet
Rusty