Goedendag, ik ben vrij nieuw in horloge land en ik heb een horloge van mijn oom gekregen: Montblanc Skeleton Star Watch 333. Nu weet ik dat Montblanc wel een luxe merk is en dat een skeleton watch ook een bepaalde charme heeft. Ik heb al op internet gezocht maar ik kan deze nergens vinden.
Kan iemand mij vertellen of dit noemenswaardig horloge is? Ik ben heel benieuwd.
Ben geen expert hoor.
Maar als ik naar de Mont Blanc Star kijk zie ik bedragen van boven de € 12.000,00… Zou een erg leuk cadeau zijn geweest natuurlijk.
(Ik heb een pennenset (Meisterstuck vulpen, balpen en vulpotlood) van Mont Blanc ooit van een oom gekregen, en dat is ook gelijk de enige reden waarom ik iets van Mont Blanc heb, want ik vind het gewoon te duur, maar wel leuk cadeau natuurlijk )
Ik zal binnenkort eens langs een vintage horloge juwelier rijden en vragen of zij eens kunnen kijken naar de echtheid van dit horloge. Dank voor jullie antwoorden!
Meisterstuck is een pen, geen horloge.
Ik denk niet dat het de moeite is om langs een juwelier te gaan met dit horloge.
Als je hem zelf mooi vindt kan je hem dragen natuurlijk.
Hoewel Montblanc inderdaad al jaren een lijn pennen maakt met deze naam, houdt niets hen tegen om ook een horlogelijn onder deze naam op de markt te brengen, wat ze ook gedaan hebben.
Maar jouw horloge is niet via hen gepasseerd, daar mag je gerust in zijn.
Als je de winkelmanager dan toch wil lastig vallen met dit horloge, wees dan vooral vriendelijk en beleefd.
Even gegoogeld en inderdaad zijn er ook een meisterstuck horloges.
Die zien er qua kast dan alleen weer niet uit als een Star…
Zoals wel vaker met namaak worden er verschillende elementen van verschillende modellen in 1 product gevoegd.
Zoals verwacht is de Montblanc inderdaad niet echt, afgelopen zaterdag bevestigd door de juwelier. Hij wilde graag even voor mij kijken aangezien ik een mooie aankoop heb gedaan. Deze keer wel een echte