Montblanc Timewalker!

Ik vind deze Montblanc erg mooi, ondanks de schuine datum en afgesneden 6 en 12!

Lijkt net alsof zit er een deuk in de wijzerplaat tussen de linker en bovenste sub-dial :slight_smile:

Best fraai horloge, maar die doorgesneden cijfers is een instant no-go voor mij.

Ik vind die timewalker lijn ook erg fraai door zn strakke, moderne, doch modieuze/stijlvolle lijnen.

Ik blijf echter aan schrijfgerij denken als ik t merk zie.

misschien kun je met het pennetje de 12 en de 6 herstellen…

Dat gezeur altijd over die afgebroken cijfers8-)

Prachtklok!:~

haha, voor mij ook een absolute no go

net als een magnifier/cyclops

bah bah… :smiley:

Juist prachtig, hier mijn jaren 50 Swiss vintage met gebroken 6;)

die is wel dermate mooi dat je het hem bijna zou vergeven

bijna…

:wink:

Hoeft ook niet, maar is van alle tijden. Hier mijn Waltham uit 1914, ook al die 6:D

1914 ::o

Hele mooie klok

M.Singer Schreef:

Hoeft ook niet, maar is van alle tijden. Hier mijn
Waltham uit 1914, ook al die 6:D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LLAIBRYV-D.jpg

Gaaf zeg! Ik zou zelf ander bandje hebben gebruikt.

Ik zag op de Rikketik geregeld dergelijke polshorloges met zakhorloge-uurwerken erin. Hoe weet je of het oorspronkelijk zo werd gebruikt of dat het decennia later (lees afgelopen paar jaar sinds grote klokjes in zijn geworden) pas is gemod?

Leuk detail vind ik het Montblanc logo op de kroon.

+1

Dit is een vroeg polshorloge, een zgn trench-watch.

M.Singer Schreef:

Dit is een vroeg polshorloge, een zgn
trench-watch.

Gaaf dat het dan origineel is. Sommige van de Rikketik heb ik m’n twijfels over met m’n beperkte kennis (IWC Schaffhausen ofzo stond erop), maar toch heb ik het idee dat de wijzerplaat te nieuw/aftermarket is etc.

Mag ik vragen wat zo iets kost? Per PB mag natuurlijk ook.

cliogek Schreef:

Leuk detail vind ik het Montblanc logo op de
kroon.
http://www.ablogtowatch.com/wp-content/uploads/201
4/08/Montblanc-Timewalker-Extreme-13.jpg

Idd, dat soort details kan ik erg waarderen. Ik ben erg blij met 't Montblanc briljantje op m’n vulpen. Tikkeltje anders/luxe, maar toch hun logo.

blijft een gave klok.
Ik heb deze timewalker serie ook al eens goed bekeken maar met mijn kinderpolsjes wordt dat niks… helaas…