Leuk voor er bij leek me… hou van bruine wijzerplaten en simpel.
Gezien ik binnenkort niet naar Madrid moet wil ik 'm laten versturen.
probleem is echter dat ik buiten deze ad. verder geen foto’s van dit model gevonden krijg op google… riekt misschien naar namaak ?
De aanbieder in kwestie ( juwelier zoals je kunt zien ) gevraagd voor meer foto’s maar wat denken jullie ? iemand ervaring met Montblanc klokjes ?
Iets zegt me, zonder dat ik onderzoek heb gedaan, dat dit horloge een nepper is. Waarschijnlijk is niet eens de tijd genomen om een bestaand model na te maken.
Het model past niet in de lijn van andere Montblanc modellen, en ook de prijs is een stuk lager dan het gemiddelde Montblanc klokkie.
Hi Lexor, ik heb duidelijk vermeld geen onderzoek te hebben verricht.
Dan is het dus duidelijk geen gewicht aan mijn reactie te hangen. Jij doet dat nu wel. Mijn kennis is beperkt tot hetgeen ik weet over horloges.
Hi Lexor, ik heb duidelijk vermeld geen onderzoek
te hebben verricht.
Dan is het dus duidelijk geen gewicht aan mijn
reactie te hangen. Jij doet dat nu wel. Mijn
kennis is beperkt tot hetgeen ik weet over
horloges.
Hi Erik,
Ik wilde niet vervelend doen, maar iets als fake bestempelen, is een redelijk sterke beschuldiging. Dat is een mening die je m.i. moet kunnen onderbouwen :#
Je hebt helemaal gelijk Lexor. Ondertussen heb ik wel onderzoek gedaan en zal ik mijn eerdere reactie terug moeten nemen. Heb echter geen ervaring met het merk.
Je hebt helemaal gelijk Lexor. Ondertussen heb ik
wel onderzoek gedaan en zal ik mijn eerdere
reactie terug moeten nemen. Heb echter geen
ervaring met het merk.
Ik dacht precies hetzelfde als jij, maar hield wijselijk (blijkt nu maar) m’n mond, omdat ik het merk ook niet zo goed ken. Ik vind het ook niet bij Montblanc passen.
Nou ja, dat wij em niet mooi vinden, betekent niet
dat iemand anders geen klik mee kan hebben. Smaken
verschillen toch?
Het was in eerste instantie een verwijzing naar het liedje van George Gershwin and Ira Gershwin, waar “potato, potahto” uit komt: Let’s call the whole thing off
Je hebt helemaal gelijk Lexor. Ondertussen heb
ik
wel onderzoek gedaan en zal ik mijn eerdere
reactie terug moeten nemen. Heb echter geen
ervaring met het merk.
Ik dacht precies hetzelfde als jij, maar hield
wijselijk (blijkt nu maar) m’n mond, omdat ik het
merk ook niet zo goed ken. Ik vind het ook niet
bij Montblanc passen.
Ja ik zal voortaan ook eerst maar wijselijk een paar reacties afwachten voor ik m’n bescheiden mening geef…
Tussen 2005 en 2011 in productie geweest voor zover ik kon vinden… wel end of the line voor dat model dat weet ik.
Risico te groot, laat 'm wel varen vond 't een leuk simpel ogend klokje.
En inderdaad, Mont blanc heeft de lat hoger gelegd ( heel hoog zelfs als je dit klokje bekijk : https://www.youtube.com/watch?v=gnUKy0Y_bXw )
Nou ja, dat wij em niet mooi vinden, betekent
niet
dat iemand anders geen klik mee kan hebben.
Smaken
verschillen toch?
Het was in eerste instantie een verwijzing naar
het liedje van George Gershwin and Ira Gershwin,
waar “potato, potahto” uit komt: Let’s call the
whole thing off
kwam t liedje tegen toen ik moest opzoeken hoe je precies potahto schreef, maar niet goed opgelet :o