@Montus kocht afgelopen week een horloge van mij. Mijn ervaring is prettig met hem. Komt afspraken na, betaalt zoals afgesproken…en is netjes in contact…aanbevelingswaardig!
Ik heb een Swiss Kubik watchwinder van @Montus gekocht. Precies zo als omschreven, keurig verpakt en direct verstuurd. Top
Zaelande springbartool verkocht aan @Montus, erg fijn afhandeling. Heeft het betaalverzoek gelijk voldaan. En snelle reactie met zijn gegevens zodat ik het zsm kon op sturen. Deed gelijk bericht wanneer hij het pakketje had ontvangen. Oftewel prettig zaken doen
Zeer prettige en duidelijke communicatie !!! Dank je wel en veel plezier ermee ! :~
Erg fijne en gezellige deal gemaakt met Peter. Echt een liefhebber! Absoluut een aanrader om zaken mee te doen!
Gepassioneerd horlogeliefhebber Peter @Montus heeft een horloge van me overgenomen.
Prettig contact vooraf en bij de overdracht leuk over horloges en andere fijne dingen in het leven gepraat.
Peter bedankt voor de leuke deal en wellicht weer eens tot ziens, draag het horloge in goede gezondheid