Mooi cadeau gekregen

Ik heb deze week van mijn vrouw een cadeau gekregen voor onze trouwdag.
Hij zal wel bekend voorkomen van dit forum :slight_smile:

Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik ben er iig heel erg blij mee

Naam zegt mij niets, maar ziet er wel goed uit, vooral de secondewijzer vind ik erg geslaagd.
Hoe groot is hij?

Ziet er goed uit! Veel plezier ermee!

Erg mooi (en ik spreek uit ervaring)…en echt degelijk gebouwd met goede materialen!

@Sorcees: 43mm x 15mm

Ik zou willen dat ik zulke cadeaus kreeg!

Eric

Dat is nog eens een kado.
Gefeliciteerd met deze fraaie herinnering.

kende ik nog niet, erg mooi hoor.
Weet je toevallig ook waar die vandaan komt?

Gefeliciteerd!

De dag dat ik van mijn vriendin een horloge krijg zal ik niet meemaken. :wink:

Hier heeft eric (de vorige eigenaar) al antwoord op gegeven. En kan het alleen maar met hem eens zijn over de kwaliteit van dit horloge :slight_smile:

als je bedoelt van wie ik het gekocht heb, dat is mede forum lid ericpp . Het merk zelf bestaat niet meer. Was een klein fabriekje in zwitserland wat deze horloges maakte. De merk naam is hetzelfde als de naam van de zoon van de eigenaar (die nu overigens eigenaar is van renato watches). Als ik op de site kijk kom ik echter uit bij een (volgens mij) niet zwitsers adres??

Dat klinkt als een principekwestie.

Daniel Mink maakte in kleine oplages horloges (Swiss Made), er bestaat nog wel een site maar daar wordt je absoluut niets wijzer van. Zijn zoon is nu inderdaad nu betrokken bij Renato Watches.

Daniel Mink gebruikte goede standaard materialen (ETA-uurwerken), ze zijn op dit moment niet in hele grote aantallen te vinden. Van dit model zijn in kleine oplagen verschillende kleuren en twee uitvoeringen (chrono en non-chrono) op de markt gebracht: zwarte plaat met zilveren bezel, zwarte plaat met zwarte bezel, zwarte plaat met gele aanduidingen etc.

Hier wat foto’s:

Eric

Gefeliciteerd met dit mooi cadeau.

Vind hem erg mooi en die site help niet nee.
Ach ja, eigenlijk heb ik ook al genoeg horloges. Blijven sparen voor de SND denk ik dan maar :slight_smile:

sorcees Schreef:

Dat klinkt als een principekwestie.

Had even niet door dat het een reactie op mij was,… ik gebruik de platte weergave! :slight_smile:

Klopt ongeveer wel. Ze heeft niks met horloges en begrijpt wel waarom iemand meer dan 80 over kan hebben voor een horloge, maar snappen doet ze het niet. Ze ziet ze het liefst allemaal vertrekken. Ach ja, ieder zijn ding. :wink:

Van harte proficiat met jullie trouwdag, mooie klok.

Ik neem dan maar even aan dat zij ook haar ding heeft.
Mijn vrouw koopt meer schoenen dan ik horloges.

Allen bedankt voor de reacties.
Het adres is ook het enigste wat er nog van de site te halen is idd. 1 adres in zwitserland en 1 in de VS. Vandaar dat er op ebay.com nog wel eens 1 te koop aangeboden wordt denk ik.