Mooi en heel apart!

http://www.kingsley1945.com

Ik vind ze persoonlijk wat te groot en net even te duur. Maar oh wat zien ze er lekker uit.

Kon er hier nog niks van vinden.

Zeker gaaf!

Bedankt voor het delen. Niet helemaal mijn ding maar wel lekker eigenwijs. Ze zijn lekker wazig over de gebruikte uurwerken :smiley:

Ze hebben een leuke stijl! Jammer van die waterpomptangen aan de zijkant alleen.

die komen misschien nog van pas als je met je Willy’s jeep (onverhoopt) met pech langs de kant van de weg staat …

:slight_smile:

Inderdaad wel apart en een geheel eigen stijl. In mijn beleving zien ze er een beetje kwetsbaar uit, terwijl ze juist een beetje het “tool watch” imago zouden moeten uitstralen. Eventuele quartz versies zouden ideale modellen zijn om met olie te worden gevuld. (Fluorinert fluid) Dat zou wel het diepte effect weghalen natuurlijk. :laughing:

Enig idee van de prijzen? Zal wel weer boven mijn budget liggen (wat eigenlijk niet?) :open_mouth:

Beetje groot en wat grofstoffelijk voor mijn smaak. Maar wel een stoer horloge. Maar die handgranaat? Moet dat nou?

Stoere klok, wel wat groot. Zou niets zijn voor dat polsje van mij.

Heb zelf een aantal jaren geleden dit horloge eens gekocht op internet en weet er eigelijk niks van.
Ff googlen en toen kwam ik bij bovenstaande klokjes.

zo kwam ik erop:

Maar dit zal vast niet van dezelfde makers zijn haha.

Pffffffffffffffff, ik dacht dat Graham erg was…

Er zitten leuke bij. Je moet alleen geen stoter zijn, want met die verhoogde bezel loop je dan echt overal tegenaan.

Apart wel, ook wel grappig. Moest ook gelijk aan een handgranaat denken. :smile: Maar voor $ 2.000 is behoorlijk wat leuks te koop en ook zeker wat mooiers en beters.

Lekker weer wat anders. Maar of t comfortabel zit met zo n kroon(beschermer)…

Beetje in hetzelfde straatje als die VDB bakbeesten :slight_smile:

Mijn smaak is het niet, maar het is in ieder geval een origineel design, en apart uitgevoerd.

Pieter.