Kreeg deze recent van iemand
Jazeker
Leuk Bill, hang je deze boven je horlogemakers werkbank?
Denk dat hij bij een echte (hobby)horlogemaker terecht moet komen.
Heel vet Bil! Hoop zoiets ook nog eens tegen te komen. Lijkt me erg tof naast moderne apparatuur in het atelier dat nu met de dag dichterbij komt! Examen van 2824 is bijna af. Woensdag rekenen voor het nieuwe huis.
Toffe vonds. Enig idee van de leeftijd?
Is van een oude klokken/horloge maker uit de buurt van Delft. Schipluiden. Ik hoor binnenkort meer info. Ik mag oude gereedschappen komen ophalen/overnemen
Mooi! Kan je je lol op
Dat is een hele mooie kans Bill
geluksvogel !
Heel gaaf!
Ik denk dat horlogemaker Kalle Slaap hier wel heel blij mee zou zijn. Een ontzettend vriendelijke kerel en vakman, die een fantastisch mooi atelier heeft, waar dit heel mooi in zou passen. Nou ja, we horen het wel!
Verdiend inderdaad een mooie plek. Succes met het aanwijzen van een geschikte kandidaat
Ik kijk altijd naar zijn youtube uitzendingen. Leuke kerel. Als ik zie waar hij allemaal aan werkt…
Misschien heeft hij iets leuks over om te ruilen.
Misschien heeft Kalle inderdaad wel wat gereedschap waarmee je zou kunnen ruilen. Maar als je al een atelier van een gepensioneerd horlogemaker mag overnemen, tja, wat heb je dan nog nodig.
Hou ons op de hoogte. Mooi gereedschap is vaak net zo mooi als de horloges zelf.