Mooi lelijke radium patina omega

Ik vind deze “gold cap” omega met flink aangetaste wijzerplaat wel wat hebben. Ik denk dat ie wel oké is, voor zover dat met zo’n aangetast horloge wil, maar zien jullie nog dingen die niet in de haak zijn? Ik heb wat foto’s van de verkoper, wel wat extra uitgesneden zodat het horloge wat beter in beeld komt.

(Paar dubbele foto’s, sorry)

8 likes

Tja. Jij moet het mooi vinden, maar vind hem er niet meer uitzien.

2 likes

Ja oké, als ie maar origineel is, daar gaat het me eigenlijk om, ik weet dat mijn smaak nogal ehhh apart is :slight_smile:
Lelijk is oké, als het maar origineel lelijk is .

1 like

Niet persoonlijk nemen hoor, maar als het een Rolex was met zo’n plaat dan zou je er een moord voor plegen.

Overigens ben ik dan weer niet zo’n fan van Radium.

4 likes

Haha, je hebt gelijk! Erg he?

Maar terugkomend op TS; ik heb echt geen verstand van vintage omega. Met een stalen kast zou het er misschien toffer uitzien.

2 likes

Volgens mij is de kroon wel een keer vervangen, die lijkt mbt logo en vorm niet bij dit horloge te horen…

1 like

Zag deze op Chrono ziet er wel tof uit

1 like

Die is van @rudiculous!

1 like

Zegt de man die mij ooit een “patina” “wabisabi” Seiko verkocht!

enige verkoop waar ik écht spijt van heb, man wat was die gaaf als ik zo die foto weer zie :see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

Het is een stalen kast :wink::grin:

3 likes

Touché :ok_hand:

2 likes

Die is wel wat verder heen…

Maakt niet meer uit, ik zie net dat ie al verkocht is. Ach ja…

Echt lekker uitgelijnd is ie ook niet

1 like

Is idd wel zo. Vind het niet héél erg dat ik hem niet gekocht heb :slight_smile:

Omega teken was/is ook niet lekker uitgelijnd en het teken zelf lijkt onregelmatig gevormd. Kroon kleur wijkt af van kast en is dus als eerder gemeld vervangen geweest. Kleurverschil tussen onderdelen in het uurwerk. Ik denk dat het goed is dat je hier niets mee hebt gedaan.

1 like

Hoek van de foto… en dat ding wordt 70. Toen zag je wel meer variatie dan nu

2 likes

Nee, want het is op elke foto

Heb je wel eens naar de lume dots op een vintage datejust gekeken? Dit ziet er niet gek uit.

1 like

Ik zou me er dood aan irriteren