Mooi lentefris , twijfel …

Ik kwam deze tegen in mijn mailbox helaas niet als pakketje maar als reclame.

Ik vind het mooi… pas te bestellen vanaf 4 april. Slechts 10’stuks 12700€

Aangezien de zonnebloem in de tuin er wel komt, en bijna voor niets ga ik toch nog even wachten totdat ze bloeien

Prachtige dial

Golden outer section Grand-grain guilloche.

Brown Grand-grain guilloche pattern center disk.

Brown Grand-grain guilloche pattern small seconds sub-dial.

Sapphire disk with pad printed delicate golden hour markers and black
minute track.

Sartory-Billard reference : SB05SUN

9 likes

Zonder iets van de prijs of specs af te weten: ziet er best leuk uit.

Heb je wat meer info te delen?

Pfoeh, voor dat geld (€12,700, ex. VAT) is veel moois te koop. En voor mij persoonlijk staat dit wel heel ver af van wat ik graag zie en draag.

1 like

… En is alweer uitverkocht

Studio underdog

2 likes

Ik vind het wel echt een gave wijzerplaat, maar richting de 16k ofzo is flink aan de prijs :sweat_smile:

1 like

Zonnebloem in de tuin , ook mooi

1 like

Vond deze ook erg geslaagd totdat ik de prijs zag.

:point_up:

Precies dat

1 like

€12,700 voor een Studio Underdog, 1 april grap?

1 like

Is ie goed?

1 like

Mwah. Kunnen ze voor die bijna 13K ook “By Studio Underd0g” van de wijzerplaat halen?

2 likes

By er af was al genoeg geweest. Ik heb liever studio underdog dan sartory biljard. :upside_down_face:

1 like

niet echt. 13k voor een Sartory Billard, met een kast gemaakt door Voutilainen, uurwerk dat door JLP gemaakt wordt volgens de specs van SB, met een wijzerplaat waar je van gaat duizelen. Iets ander niveau dan de gewone Studio Underdog. Wat SU hiermee te maken heeft weet ik eigenlijk ook niet.

1 like

Ok, dank voor de info! (Vond mijn twijfel wel gerechtvaardigd :innocent:)

Geen twijfel daarover, ik snap t goed. Ik volg Armand al járen en heb vaak met hem gepraat over zijn horloges, en weet goed hoeveel werk er in die SB05 zit, die van zichzelf overigens ook niet goedkoop is; begint op 9k ofzo, als het die startprijs niet volledig ontploft is onderhand.

Die wijzers zijn geloof ik van zilver, en de outer ring is van goud guilloche. Ik weet dat bij SB de wijzerplaten echt guilloche zijn en niet stamped. Ook is er een saffier ring in/op de wijzerplaat waarop de blaadjes afgedrukt zijn, om een 3D effect te krijgen.

Tja, dunno waarom perse Studio Underdog zich hierin moet roeren, maar het is hoe het is.

4 likes

Doubt.

image

2 likes

Meh, geen €12k design.

1 like

Jemig. Weer een Dan Henry met een entry-level (youngtimer) PP prijskaartje…