Mooi, maar een onverwacht cadeautje

Kijk, hier word je nou gelukkig van. Je gaat ergens heen, zonder verwachtingen, en bij het weggaan krijg je wat in je handen gedrukt . Thuis maak je het doosje open, en hatseeee :



Dat bedoel ik nou. Daar wordt een mens blij van, @OrisBoutiqueAmsterdam .
De reden van het bezoek was trouwens de introductie ( lag er al een tijdje, maar nu met een borrel erbij ) van de Big Crown ProPilot X.
Al meerdere malen hier besproken, niet mijn smaak (skeleton) maar in het echt toch verdomd mooi. Dat uurwerk is toch wel lekker hoor :


Maar goed, terug naar het cadeau :


Ik ben er heel blij mee, Maarten :facepunch: tnx.

Zijn er hier nog meer van die onverwachte, leuke dingen waar je mee werd verrast bij een aankoop/bezoek?

50 likes

Begrijp ik het goed dat je het horloge cadeau hebt gekregen!? :astonished:

2 likes

Ik vermoed het hoesje.

1 like

euh, ja :lying_face:
Ik kwam met het hoesje naar binnen, en toen ik thuis kwam zat er een Aquis in. Top :tada::tada:

14 likes

:smile:

Ik heb een hekel aan hoesjes maar dat is een hele andere discussie :wink:

1 like

Eh… waarom? Iedere bezoeker kreeg dat? Krijg ik er ook een als ik even naar binnen loop? Of wisten ze dat je de vorige weg had gedaan?

1 like

Mooi ding. Enjoy!

1 like

Ik heb ooit een leuke avond gehad met een dame van de Swatch shop in shop in de Bijenkorf.
Maar jouw pouch is een veel betere verrassing daar heb je langer plezier van :+1:

6 likes

nu niet meer, want het was

Dus een ieniemienie event.

1 like

Wow super leuk! :slight_smile:

1 like

Vurig. Heel vurig dus, die Swatch dame?

Ik kan nu een heel spannend verhaal ophangen, is toch anoniem hier maar de waarheid is dat we gewoon een leuke avond hebben gehad.
Ze was overigens van de afdeling Longines/Certina/Hamilton.

Nu nog even haar naam en BSN nummer en Instagram account.

Wil je een PB ? Ik zal niks tegen horloge oma zeggen dat beloof ik echt niet ouwe snoeperd

1 like

:joy: :joy:

1 like

Ze werkt er niet meer.

1 like

Nou ja, het waren toch niet mijn merken😂

2 likes

Je mist de grap denk ik.

Verassing = crematie en iets anders dan verrassing.

1 like

Cadeautjes zijn altijd leuk en Orissen ook, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Sorry, ben aan de wijn.
Zit ik nog binnen het uur ? Dan kan ik mijn post aanpassen en net doen alsof er niks gebeurd is…

Edit : done, wat bedoel jij ?

1 like