Mooi. Mooi! Moooi!! MOOOII!!!

Sommigen van jullie weten al dat ik een Vlieger-fan ben. Dit is MOOOI! Toch?

20 likes

Oef
 :heart_eyes: ik ben het met je eens! Mooi ding.

Durf het bijna niet te vragen, maar wat zou zo iets moeten gaan kosten? Zal wel weer behoorlijk aan de prijs zijn vrees ik.

4 likes

Heeft inderdaad wel wat. Moet wel ff wennen aan die heel erg witte datum. (Wel goed leesbaar ja)

Erg mooi deze Vlieger! :ok_hand:t2:
Formaat, indeling en uurwerk zijn echt top! 
de prijs zal ook wel top zijn :smile:

Jammer dat het zo duur moet zijn

Prachtig. Maar wel (zeer?) prijzig denk ik.

Deze bevalt me wel moet ik zeggen. Beter dan de Portugieser hommages de ze maken (voor nota bene dezelfde prijs als het origineel
)

Heel mooi model en nog een nette maat (41mm) ook. Prachtig met dat dikke groene glas. Dus alles bij elkaar en de naam “Van der Gang” levert een bovenmodaal wens horloge op.

Wederom een exemplaar dat er niet uitziet. Wiebe moet maar eens een mannetje inschakelen met verstand van looks.

2 likes

Ik hou niet van PVD :expressionless:

1 like

Te druk voor een vlieger, kan zo de tijd nooit goed aflezen tijdens de Ryan Air vluchten naar Warschau.

2 likes

rond de 12K maar

1 like

Gelukkig is het DLC

Vooropgesteld dat ik van Der gang mooie dingen vind maken, ben ik niet gelijk verliefd. Vind het toch wel erg copy paste van bv iwc en dat groene glas
waar heb ik dat toch eerder gezien?

Van Der gang schrijft dat DLC patina ontwikkeld door de jaren, dat wist ik niet, en eerlijk gezegd lijkt me dat ook niet mooi.

Hoe dan ook voor mij gaat het deze niet worden.

:beers:

Nee. Rood-groene details op een zwarte PVD kast is voor mij net een soort kerst-nachtmerrie. Had ik al zwarte PVD kast gezegd?

Dan doen 5 (zegge: VIJF) knoppen het ook niet voor me, ik vind het wat drukker dan gewenst. Het is bepaald geen Hanhart Monocontrol, zeg maar. Vervolgens is het een zwarte PVD kast.

De bicompax is op zich mooi, met GMT wordt het mij echter te druk. Je brengt of een GMT uit, of een chrono. Het liefst een GMT, wat mij betreft.

En tot slot is het een zwarte PVD kast. OK, het moge dan DLC zijn, ik blijf het niks vinden. :slight_smile:

Veur 12 duuz’nd ball’n loat ik 'm ev’n goan. Veur 12 honderd ook. :slight_smile:

3 likes

:grin::joy:

1 like

Die zwarte kast zou ik mee kunnen leven.
Alleen dat verschrikkelijke rode knopje :persevere:

1 like