Mooi nieuw horloge van... D&G!?

Ik vraag mezelf ook al een paar minuten af of het wel goed met me gaat want ik ben sinds een paar minuten erg gecharmeerd van dit horloge:

[center][/center]

Quartz en van een modemerk… Niks mis mee maar dat is normaal niet mijn ding :smiley:
Het is 40 mm breed, kost ongeveer € 200,- en je kunt het 's nachts ook goed aflezen:

[center][/center]

Nog een foto?

[center]

Foto’s gejat van ebay.[/center]

Wat vinden jullie, moet ik naar de dokter (of opticien)?

Het is gewoon een geinig horloge, dat moet ik toegeven!

Ik vind hem ook wel leuk. Stukje nostalgie zal ik maar zeggen, tegenwoordig met die kansloze belspelletjes en reclames voor sexlijnen zie je dit beeld nog maar zelden.

Ik zou voor de zekerheid naar beide gaan :slight_smile: :slight_smile:

hans cp

Tja…, dit horloge is zonder meer een blikvanger! Dat valt niet te ontkennen. :smiley:
Als jij het een leuk horloge vindt, dan moet je 't vooral kopen en er veel plezier aan beleven! Hoe moeilijk moet je doen?

In bij D&G in Nederland is ie al uitverkocht. niet meer te leveren.

Ik kwam 'm tegen bij een online winkel (Nederlands of misschien Belgisch?). Maar ondanks dat ik 'm zo mooi vind zou ik 'm denk ik niet zo snel dragen, ik heb geen passende kleding :D. Dus kopen zal ik 'm toch niet.

Waarom zou je als horlogeliefhebber alleen gecharmeerd mogen zijn van het mechanische uurwerk en eventueel de historie van een horloge(merk)?
Waarom ook niet gefacineeerd raken van een bepaald ontwerp of idee of productiewijze of wat dan ook van een horloge, mechanisch of niet?

Voor mij geen probleem. Dus de gang naar de dokter is overbodig, of ik moet dezelfde kwaal hebben;). Echter je hebt wel goede ogen nodig, zeker voor dit horloge, dus misschien is de opticien wel nodig, dat kan ik niet beoordelen.
Ik vind het wel een apart horloge, het idee van het testbeeld vind ik wel aardig, alleen ik zou er zelf niet zoveel voor over hebben. Als het nu in de prijsklasse van een Alpha zou liggen? Mijn butget is nogal bescheiden en dan schaf ik liever toch iets aan waar ik meer plezier aan denk te beleven.

Groeten, Tom V.

Ik geloof wel, dat je nog te redden bent.
Dus laat de dokter c.q.opticien maar achterwege.
Maar het is een heel apart horloge, zeker als gadget.

Vr.Gr. JanJ.

kun je toch tv kijken als je lcd scherm kapot is :smiley:

groet Arno

Is dit een test!!!..beeld???:slight_smile:

wel origineel!(tu)

Henrik, het gaat écht niet goed met je… :smiley:

Koop dan liever een vintage Seiko met een écht televisiescherm !

Die hebben heus bestaan, maar ik dacht wel dat ze een externe tuner hadden.

Henrik Schreef:

Ik kwam 'm tegen bij een online winkel (Nederlands
of misschien Belgisch?). Maar ondanks dat ik 'm zo
mooi vind zou ik 'm denk ik niet zo snel dragen,
ik heb geen passende kleding :D. Dus kopen zal ik
’m toch niet.

Toch past ie wel bij alle kleuren kleding, Henrik! :slight_smile:

Waar gaat het heen met deze wereld.
Eerst de Twin Towers en nu dit…

Zit er ook Teletekst op?

wel leuk…maar een beetje damesachtig…