Mooi of lelijk

Op mijn speurtocht naar een jump hour horloge kwam ik dit moderne gedrocht tegen. Met echt walnoot. Vreemd genoeg niet waterdicht, maar hij blijft wel drijven? Het is wel een apart ontwerp, dat moet gezegd worden.

Qua constructie, idee en afwerking mooi.
Zou goed in ons interieur passen, hout met RVS.

Als horloge vind ik het minder en houd ik me liever bij het gangbare

Een beetje apart, maar wel mooi… (van wie was toch die reclame, …, maar wel lekker?). De combi metaal/hout vind ik wel mooi, maar het horloge niet. Ik heb even zitten kijken (nu een zere nek ;)) maar ik denk dat het komt omdat hij niet symetrisch is. Gauw verder speuren ;).

Gerwin

Niet slecht voor een design horloge. Leuke combinatie van materialen. Ook het teruggrijpen op een methode van tijdsweergave uit de de jaren 70 is grappig.

Als ik moest kiezen tussen mooi of lelijk, dan kies ik voor mooi.

ps, is het een automaat of quartz?

gr,
Hans Mennink

Wel mooi. Maar zelf ik zou 'm niet dragen :smiley:

Apart…ik zou het NOOIT kopen.

Dit is een Nixon Rotolog met Japanees uurwerk. Moet 200 dollar opleveren. Inderdaad design qua tijdsweergave jaren 70, best leuk als je er van hou(d)t. Het is een leuk ontwerp, gedurfd, dat staat als een paal boven water. Mij iets te houterig, slaat de plank net mis.

Wow! Sorry, maar ik vind hem er erg goed uitzien!
Heb je misschien een link naar de site waar dit horloge verkocht wordt?

‘Beetje vreemd, maar wel lekker’ is van Rivella trouwens :wink:

Ja je moet kijken op www.nixonnow.com en dan kun je per continent/land de verkopers opzoeken. Het merk wordt in Nederland blijkbaar op een paar plaatsen verkocht. Gelukkig, zoveel mensen zoveel smaken. Ik krijg nog steeds veel reacties op mijn Aristo Messerschmitt varierend van mooi tot lelijk (en ik vind hem zelf prachtig dat begrijp je). Om niet te zwijgen over de reacties op mijn Mondia Moonlander :slight_smile:

Mooi! Zo’n model kom je niet vaak tegen!
Alleen jammer van het logo op het metaal. Dat hadden ze van mij weg mogen laten!

hallo

Mocht je niet erg gecharmeerd zijn van deze uitvoering (metaal / hout) smelt je wellicht wel weg bij andere uitvoeringen.
Zie: http://eu.nixonnow.com/za/NNS?PAGE=WATCH_DETAILS&PRODUCT.ID=1124&MENU_ID=121