Mooi om te zien maar niet om te dragen

Staande voor de etalage van S&C en kijkend naar het Rolex-geweld hoorde ik naast mij iemand tegen zijn buurman zeggen:“Zie je die goudstalen met blauwe rand? Die vind ik de mooiste”. Zijn buurman antwoordde:“Ja, dat istie zeker, maar om te dragen zou ik toch liever die stalen met zwarte rand willen”. Nu wil het geval dat ik die 116613LB ook prachtig vind. De 116610LN is zonder dat goud natuurlijk goedkoper, maar als ze allebei even duur zouden zijn zou ik nu niet weten welke ik moest kiezen. Eigenlijk denk ik er net zo over als wat die tweede man zei. Wat zou jullie keuze zijn en waarom?

1 like

Goud is voor mij een no go

Opvallen is leuk, dus ik zou without a doubt voor de gouden gaan. Nederlanders zijn in het algemeen bescheiden en kiezen liever voor een onopvallende kleur. Daarom zijn er ook zoveel grijze auto’s in NL. Geef mij maar een witte auto met een spierwit of felrood lederen interieur. En een gouden Rolex voor erbij.

Is dat overigens echt goud?

Tja… Met goud en blauw is het nogal een opvallend horloge. Nou moet ik zeggen, als ik het qua budget aan zou kunnen zou ik hem er heel graag bij hebben, en dan het liefst een 16813. Gewoon omdat ie zou mooi is in het zonnetje. Voor dagelijks gebruik is de LN wat praktischer (lees: wat anoniemer)…

De LN kan altijd… die andere niet. Die moet je staan. Omdat ie opvallend is maar ook bij je huiddskleur passen.

Ik koop/draag wat ik mooi vind, het maakt mij weinig uit wat de rest vind, blauw/goud is erg mooi!

Zeemeester Schreef:

Ik koop/draag wat ik mooi vind, het maakt mij
weinig uit wat de rest vind, blauw/goud is erg
mooi!

x2 Voor mij zou er geen twijfel zijn. Ik heb ook sch… eh lak aan wat anderen vinden.

116613LN…! ja, ik denk dat ik er wel mee zou durven lopen! (misschien nog iets ouder worden en dan pas kopen en dan dragen tot ik omval :))

Combinatie goud en blauw vind ik persoonlijk spuuglelijk. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

dreski Schreef:

Zeemeester Schreef:

weinig uit wat de rest vind, blauw/goud is erg
mooi!

x2 Voor mij zou er geen twijfel zijn. Ik heb ook
sch… eh lak aan wat anderen vinden.
http://i74.photobucket.com/albums/i243/BT2112/titl
e2-1.jpg

Huh? Met een Eta? Ga je schamen…
:stuck_out_tongue:

de 116610 LN natuurlijk :smiley:
Ik heb hem nu een paar dagen om,de kracht van deze rolex is voor mij juist de combinatie van mooi en toolwatch,heel mooi in balans zo met staal(mooi ook met het geborstelde staal en net een klein beetje gepolijst).
Blijft ook mooi denk ik zelfs met wat krasjes en niet te schreeuwerig.
De keramische bezel heeft een magische metaalachtige glans i.r.l. perfecte combinatie met het zwart en staal.

Ik heb twee milgaussen gehad maar die weggedaan omdat ze toch te bling waren met die gepolijste kast en middenschakels,maar smaken verschillen :wink:

en inderdaad de 116610LN past overal bij.

gewoon zelf allebei gaan passen,zou ik zeggen :smiley:
ge dirk

hcptdg Schreef:

dreski Schreef:

Zeemeester Schreef:

weinig uit wat de rest vind, blauw/goud is
erg

mooi!

x2 Voor mij zou er geen twijfel zijn. Ik heb
ook

e2-1.jpg

Ja dat zaqg ik later ook. Kon het niet meer wijzigen. Je ziet door de neppers het bos niet meer.

dreski Schreef:

hcptdg Schreef:

dreski Schreef:

Zeemeester Schreef:

Ik koop/draag wat ik mooi vind, het maakt
mij

weinig uit wat de rest vind, blauw/goud is
erg

mooi!

x2 Voor mij zou er geen twijfel zijn. Ik heb
ook

e2-1.jpg

Ja dat zaqg ik later ook. Kon het niet meer
wijzigen. Je ziet door de neppers het bos niet
meer.
°°°°°°°°°°°°°°°°

Toen ik die foto zag waarop “noobfactory” staat, ben ik eerst even wezen googlen wat dat inhield: toen schrok ik wel even: deze foto i.c.m poster…
Nou ja, vooruit,deze keer dan…

Groet

Dat blauw is toch wel erg fraai, voor mij het liefst in combinatie met wit-goud (116619LB).

Ik neem trouwens ook genoegen met stalen Submariner :slight_smile:

El penumbra Schreef:

De LN kan altijd… die andere niet. Die moet je
staan. Omdat ie opvallend is maar ook bij je
huiddskleur passen.

Hij staat mij heeel erg goed!!! :wink:

Goud is geen bezwaar voor mij, maar op dit model vind ik de zwarte mooier.