Omdat ik verhuis van werkgever en standplaats wilde ik dat heugelijke feit niet voorbij laten gaan zonder de aanschaf van een horloge. Gisteren bij de Bijenkorf trof ik deze Luminox, aangeboden met maar liefst 50% korting, in de vitrine aan. Mijn vrouw was aldaar bij de kapper en wat doe je dan als horlogefanaat? Precies, effe kijken, beetje rondneuzen en dan toeslaan(:D.
Foto is gemaakt met mijn iPad vandaar wat minder van kwaliteit.
Of je ervan houdt of niet (zoals ik…>X), het is een opvallende verschijning met een eigen gezicht. Wat wil je dan nog meer? Dat ze vaker naar de kapper gaat…:)-D
Een beetje rood, daar knapt je horloge van op! Vrijdag nog bijna een Swatch Scuba (zwart/transparant met natuurlijk wat rood;)) Libre gekocht voor vijf tientjes bij V&D in Amstelveen. Toch maar niet gedaan, omdat ik eigenlijk alleen nog horloges wil kopen die ik echt helemaal te gek vind en niet weer een ‘wel leuk’ horloge erbij. Maar leuk, deze Luminox! En 50% korting is wel een heel goede deal! Gefeliciteerd!
proficiat x2! tenminste… neem aan dat de overstap n stap voorwaarts/omhoog is?
hoeveel mag deze stoere klok na korting kosten? de interesse voor tritium tubes is nl wel gebleven. hoop eigenlijk dat er ooit n ‘kerstboom’ uitkomt met alle kleuren vd regenboog