Mooi 'verkooppraatje'

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A%2F%2Fsieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl%2Fhorloges-heren%2F278567933-iwc-aquatimer-chronograph-3719.html

Proest…

Let wel, het gaat hier om een neppert, dus wellicht klopt het ook nog dat ie af fabriek niet goed liep en na een beurt van 125 euro wel.

jawel, jullie hebben volkomen gelijk maar er zijn nepperts op de markt die echt goed in elkaar zitten met echte ETA uurwerken , dus geen nagemaakte.
Op you-tube zijn genoeg vergelijkingen te vinden waarbij de neppert net zo goed is als het origineel.
Eta uurwerken zijn gewoon te koop, en erg duur zijn ze ook niet.
Ik heb een nep IWC in mijn handen gehad en opengemaakt en dat zag er prima uit.
Ik zal ze NOOIT en te nimmer kopen begrijp me niet verkeerd.
De nep IWC kostte evengoed 700 euro dus echt goedkoop is dat niet.
Voor dat geld is er genoeg moois te koop wat wel echt is.
Voor mij dus nooit een fake, hoe goed hij ook is.

Groetjes,

Lenno

P.S.mijn duurste klok is een Raymond Weil van 3ooo euro en die is niet nep dus die kan ik met trots dragen.

af en toe heb ik zin om een mailtje naar dit soort figuren te sturen, met een inhoud waarover ik me hier maar niet uitlaat.
doodziek word je dr van.
grt arie.

Zo langzamerhand wordt heel marktplaats verziekt.
Daarna volgt ebay daar wordt langzamerhand ook veel
neppers te koop aangeboden als echt.

kostte zo’n nepper 700 piek ?
Wow, da’s een bak geld.

hij ziet er ook op het eerste gezicht best goed uit. Maar €700 ? Wie had dat gedacht…

Bas

link verwijderd! werd te heet onder zijn voeten denk ik…

Raar dat deze advertentie er nu ineens niet meer is mischien ook een
bezoeker van horlogeforum???..
hopelijk niet

of gewoon verkocht een grote groep mensen wil dit toch hebben

als je MP inseint dat een merkvergelijking betreft, is die zo weg, ik doe dat nog al eens, omdat ik ook ziek word van de nepperds…
Dus als we allemaaak 5 minuten tijd maken, zijn er een hoop morgen weg, vervelend voor ze he.

En morgen er weer op,dweilen met de kraan op is het
mp vind het wel welletje anders hadden ze wel andere maatregels genomen ip block en dergelijke . Nee de eerlijke man moet op een knopje drukken en niet een keer want anders blijft hij nog staan. Ze zouden er zelf wat aan moeten doen