Ik heb deze pracht duiker gevonden. http://r.ebay.com/Qt1fOU
Nou heb nog nooit wat op Ebay gekocht.
Maar wat is nou de miniemprijs? er is nog niet meerdan €15,- geboden.
Dat kan noooit de prijs worden.
Ik zie iets over het hoofd. In de tekst bij de beschrijving staat er gestart wordt voor 99P (engelse site) wie heeft hier ervaring mee.
Vraag;Wat is nu de echte prijs??
Waar lees je dat?
Alvast bedankt.
Peter B
Je moet voor jezelf vaststellen wat je er voor over hebt.
Het staat nu op b.v. GBP 23,00, met nog ruim 3 dagen te gaan. Er zal niet veel gebeuren gedurende die 3 dagen.
In de laatste 2 --> 1 minuut gaat dan de prijs echt omhoog.
Heb je een bedrag in je gedachten, dan kun je automatisch bieden.
Stel je hebt er GBP 50,00 voor over, dan geef je dat op als autobod.
Is er in de laatste minuut iemand die b.v. als hoogste GBP 30,00 biedt, dan is jouw autobod dus hoger een krijg je het object voor iets van GBP 35,00.
Klik maar eens op de “bids” en daarna op de “Show automatic bids”, dan zul je zien dat het bedrag soms schijnbaar automatisch verhoogd wordt.
De automatische biedingen worden vaag weergegeven.
Tijmen en Inca bedankt voor de genomen moeite.(tu)
Ik ga dan maar bieden, want als ik geluk heb en het goed begrepen heb ik kans op een pracht oude duiker. Weliswaar met aftermarket lunette en wijzerplaat(opnieuw opgemaakt) maar dat is geheel geen bezwaar. En dat met wat geluk voor een gunstige prijs.
Nogmaals dank voor de uitleg.
Grote kans dat dit klokje (dat er op zich mooi uitziet hoor) een Frankenstein aan aftermarket onderdelen is. De wijzers en wijzerplaat lijken mij niet origineel…
Ik zou inderdaad even een mailtje sturen en vragen of de onderdelen origineel seiko of aftermarket zijn. Zo te lezen zijn hoogstens de kast, uurwerk, draairing en glas nog origineel. Wijzerplaat, wijzers, inleg van draairing zijn nieuw/aftermarket volgens de tekst, zo lijkt het. Aftermarket, dus géén originele Seiko onderdelen…
Ja kan trouwens een maximumbod aangeven. Soms biedt iemand meer en soms heb je mazzel Je bod wordt automatisch verhoogd tot aan je maximumbod.
Ik zou op zoek gaan naar een echte vintage en deze laten gaan. De wijzers hebben wel lume (want nieuw) en de wijzerplaat niet (terwijl die ook nieuw is) erg vreemd
Als je van vintage duikers houdt is de Seiko 6309-704x eigenlijk een model wat je niet mag missen.
Vintage, groot en toch heerlijk comfortabel…ik heb er zelf een stuk of 5…
Dit Ebay exemplaar…mooi laten liggen, althans dat is mijn mening.
Bezel insert, wijzers en wijzerplaat zijn allemaal aftermarket. Hoe het er binnen uit ziet en hoe het loopt moet je maar afwachten…maar meestal is dat ook hopeloos.
Als je langs het glas kijkt zie je de bruine aanslag / roest nog zitten, vooral aan de onderzijde en bij 12 uur. Ooit moet er dus water in het horloge gekomen zijn.
In de advertentie worden een aantal belangrijke zaken mbt een 6309 weggelaten en retourneren is niet mogelijk.
Deze zal waarschijnlijk ergens in de buurt van 100-125 euro eindigen.
Mijn advies…koop een goede originele en kijk niet op een paar tientjes.
Ik zou onderstaande link waarin ook mijn commentaar verwerkt is zeker even lezen: