Mooi weer vandaag, dus enkele foto's genomen!

Maar ook een heleboel kunnen “weggooien” :frowning:

Ik had prachtige macro-foto’s genomen, met een f32 diafragma ( op statief ) om een zo groot mogelijke scherptediepte te krijgen.

maar da’s een mes dat langs twee kanten snijdt: door de f32 was al het stof op mijn sensor ( DSLR camera ) extra goed zichtbaar. Joekels van vlekken !

Nu ja, ik heb er de beste uitgehaald ( met een ander diafragma ) de rest gewist en effe een sensor-reiniging gedaan.

De zin was over, maar dat hebben jullie nog te goed van mij.

Wat dan wel ?

De Rado die te koop staat, maar wellicht hou ik hem, want er zijn hier blijkbaar niet zo veel liefhebbers voor. Nu ja, geen erg, het blijft een icoon in de horloge-geschiedenis.

Daarna een zoemer; ik heb nog een andere Bulova en dan nog een Omega.
Deze overweeg ik om weg te doen, want drie zoemers is wat veel.
Alhoewel, deze is een day-date. LuxeprobleeM ? :smiley:

Als laatste de Seiko BOND-watch uit Octopussy. Het is een lichtjes andere variant, meer staal, want die uit Octopussy was nogal plastiekerig :smiley:
Speciaal is de chronograaf: de seconden lopen linksboven als streepjes die een soort “bloem” vormen - echt een space-effect.
Deze gaat of in de verkoop; of naar mijn dochter. ( want ze zeurt de oren van papa’s hoofd… )

Genoeg getaterd, hier komen de foto’s !
Veel kijkplezier !

Over de “Bond-watch” kan je hier NOG betere ( ahum) foto’s zien ! :wink:

http://www.bondpix.com/seiko.htm

mooie foto’s (tu)

Mooie foto’s Marc (tu)

Ik zag laatst dat james May van Top Gear ook zo’n Rado omhad. (ik weet alleen niet of dat goed is voor de verkoop :smiley: )

Groeten,

Martin

(tu)