Mooie aanbiedingen elders op het net

Is er al een topic over mooie aanbiedingen elders op het net zoals bv op MP, andere fora, etc?

Bij deze!

Alleen in het lounge gedeelte bestaat zo’n topic.

http://www.horlogeforum.nl/t/tip-je-collega-lounger-voor-een-aanbieding/45005/23?source_topic_id=51031

Laten we dit topic houden voor op algemeen. Niet erg leuk dat op de lounge te doen. Ik had het geeneens gezien want ik kom er zelden.

:thumbsup:

Hier dan een:

50% korting op de Rolex Encyclopedia van Mondani als je nu een preorder doet:

Geen idee of je hier genaaid wordt, dus niet komen huilen als je straks je aanbetaling kwijt bent…

Mondani-boeken zijn altijd minimaal met ‘50% korting’ te vinden…

Echter wordt de mogelijkheid door dfrenner nu bij een eventuele liefhebber in de schoot geworpen. En laat dat nou net het doel zijn van dit topic.

Iedereen kan zelf wel googelen, maar is het forum er ook niet voor om elkaar een beetje te helpen?!

Dank je wel, maar dit is echt te veel eer @Sammie :wink:
Het was @Monaco die de link plaatste :thumbsup:

Ah!

Nou ja, zelfde tekst maar dan credit voor Monaco!

Met de rest van de tekst ben ik het helemaal eens! :smile:

Het is dat jij er ook mag komen anders zou je nog gaan denken dat de ‘hoge heren’ de koopjes voor zichzelf willen houden. (Lijkt wel de Haagse elite :confused:)

Laat ik dan even (duidelijker) helpen: de boeken zijn ook vaak eenvoudig te vinden nadat ze zijn verschenen tegen ‘50% korting’. Nu heb je dus te maken met een pre-order en dat is leuk voor Mondani, maar misschien minder efficient voor onze forumgenoten. Niet dat je ‘geript’ zal worden, maar ik zou zelf liever even wachten totdat het boek is verschenen (als ik geinteresseerd zou zijn in het boek, wat niet zo is).