Vorige week was ik jarig en ik mocht van de familie een mooi ‘klokje’ uitzoeken.
Na wat zoeken en rondkijken is de keuze uiteindelijk gevallen op deze fraaie Omega Seamaster 600 uit 1965. Stalen uitvoering met een mooie sunburst wijzerplaat met een 17 steens 601 caliber onder de ‘motorkap’.
Ik kon hem overnemen van MaPaLu, die hem op het verkoop forum had staan. En ik draag hem nu een hele week! Bedankt MaPaLu, ik ben er erg blij mee(tu)
Er zat een fraaie zwarte band op, overeenkomstig de gewoonte van de jaren '60 (tenminste dat zie je zo in de catalogie uit die tijd). Best mooi, maar ik wilde toch wat anders.
Dus de zwarte band vervangen voor een fraaie struis(poot) bandje. En nu is het fraaie horloge veranderd in een ‘killer’. Tenminste, dat vind ik:D
Martin, nogmaals hartelijk bedankt, dat ik dit fraaie horloge van je kon overnemen!
Goh, ik kan me vaag nog herinneren dat er ook nog zoiets als Russische horloges zijn.
Hmm, toch nog maar eens goed zoeken, misschien liggen ze nog ergens:D
Prachtig klokje, het lijkt wel een nieuwe. (tu)
Ik las dat je een horloge voor je verjaardag mocht uitzoeken,daarom van harte gefeliciteerd .
Groeten, Chris.
als nog gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk met deze mooie aanwinst
Fijn te horen dat je er blij mee bent, en ik ben blij dat die bij de juiste persoon terecht is gekomen.
De bruine band staat ook erg mooi, en top dat je een bijpassende buckel hebt gevonden, zoals ik zei, zoek en gij zult vinden.
Bedankt voor de handige “links” na de sites met de buckels en banden. Misschien een leuk hoofd-topic “Buckels en Banden”.
Geniet ervan en ik spreek je sowieso volgend jaar weer, rond je verjaardag