Staat nog een mooie in het blauwe gedeelte
De Zenith zonder twijfel
Van die drie dan de Zenith maar… ik zou geen groene nemen. Mooi op foto’s maar in de praktijk lijkt hij me vrij ondraagbaar
Ik vind de Railmaster zelf wel een ultieme toolwatch (of de editie die @TheWornWatch aandroeg)
Oh, oh, een dergelijke zoektocht vraagt om een Breitling Premier.
Ook verkrijgbaar met extra ‘klokkies’ er in!
de zenith is vet
de seamaster heb ik overwogen maar voor mij is het toen de railmaster geworden … zou ook zo maar in je rijtje passen denk ik
zag achteraf dat de railmaster net genoemd was
Al veell leuke suggesties, waarvoor dank.
Iets te ‘toolish’ misschien en afgekapte cijfers zijn geen pre.
Mooi ,maar te dressy. Zit al ruim goed in die categorie.
Mooi, maar geen sigaar.
De Speedmaster Pro of niets … (en ook geen Speedmaster meer).
Dat model doet me eerlijk gezegd niets.
Heel aardig, maar Breitling is het niet helemaal voor me. Misschien kortzichtig, maar ik heb weinig met het merk.
Pfff lastige man. Oké, laatste voorstel. Compleet buiten de doos, niche en uniek.
Oh damn die is vet. Wel een gare datum maar die kast en wijzerplaat zijn prachtig.
Ja die is apart. Ik vrees iets tè. Datumvenster is mijn grootste no go.
Ja, die hoort eigenlijk in mijn collectie wel. Beetje te chique misschien toch om voor sportief door te gaan, hoewel natuurlijk van oorsprong een sporthorloge. Maar een mooie Tribute to 1931 kan wel op de lijst ja.
2 vliegen in één klap met de Reverso
Maar ik vind die Zenith ook het lekkerste van de drie
Zenith in zwart, klaar! Strakker kun je het niet krijgen.
Denk dat die momenteel bovenaan de lijst staat.
Het is helemaal niet kortzichtig. Merkbeleving speelt nu eenmaal een rol. Veel succes met de zoektocht!
Stoer ding zonder bling in mooie maat.
Dat is een even korte als treffende samenvatting inderdaad.
Ja mooi die. Ik heb ze geprobeerd. Ik vind ze net een tik te groot voor een dergelijk model op mijn pols. Maar zeker een mooie suggestie.