Mooie Boel uh Bull

Toch ? :slight_smile:

7 likes

Model is mooi, maar deze is mij toch echt te kleurrijk

Mmm qua kleurstelling vind ik hem nog wel rustig ogen hoor … :slight_smile:

Ik kom uit Limburg en dit zijn carnavals kleuren :wink:

2 likes

De kleuren vind ik wel mooi, die kastvorm daarentegen…niet mijn smaak :confused:

1 like

Op zich best aardig en feestelijk :). Vanuit design-perspectief had ik de buitenste getallen op de dial echter niet deze kleuren gegeven. Ze lijken te weinig contrast te hebben met de ondergrond en het is toch wel makkelijk op een horloge als je eea snel en duidelijk kunt aflezen (fashion watches daargelaten).

Voor het web heb je hier trouwens handige tools voor: http://webaim.org/resources/contrastchecker/

1 like

Een van mijn droomklokjes. Ik zou overigens wel voor de meer klassieke kleurencombinatie gaan. Niet dat ik deze lelijk vind, maar net een beetje té apart.

3 likes

kewle

Mijn beste,

Idem dito…!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Leuk ding, maar een rubber bandje? Of is het toch stiekum zacht leer?

En, ja, ik houd wel van kleurrijk, mits geen plastic/nato… :blush:

1 like

Deze vindt ik in tegenstelling tot het model met bruin lederen band een stuk mooier.

Hij heeft idd een flink kleurenpallet maar deze wijzerplaat doet rustiger aan dan de chaotische 12-24 uurs indeling van het normale model.

Ik vind em gaaf! :+1:

Groeten,

Noel.

1 like

Prachtig horloge maar de kleur com vind ik meer bij een Dame passen . :wink:

1 like

Nee. Niet mijn smaak en gewoon onpraktisch.

1 like

Grappig: ik had eerst niet naar het merk gekeken, en dacht dat het een soort goedkope IceWatch immi was. Na doorlezen van alle reacties nog eens gekeken, en zag toen pas Omega staan…zal wel een iets ander prijskaartje zijn dus.
(shame on me)
:hankey:

1 like

Ik ben anders ook het meest voor ronde kastvormen, maar alles wat Bull is kan bij mij momenteel niks verkeerd doen :smiley:
Kind van de 70’s zeker? :smiling_imp:

1 like

Prachtige kast. Ik hou er wel van.

1 like

Hah! Anders ik wel! :smile:

1 like

KASTvormen heb ik gezegd Captain, je trekt de dingen met warp-speed uit hun context :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Je kent ouwe Kirk toch, de womanizer van de toekomstige eeuwen… :kissing_smiling_eyes:

2 likes

Niet mijn kopje thee :blush:

1 like