Toch ?
Model is mooi, maar deze is mij toch echt te kleurrijk
Mmm qua kleurstelling vind ik hem nog wel rustig ogen hoor …
Ik kom uit Limburg en dit zijn carnavals kleuren
De kleuren vind ik wel mooi, die kastvorm daarentegen…niet mijn smaak
Op zich best aardig en feestelijk :). Vanuit design-perspectief had ik de buitenste getallen op de dial echter niet deze kleuren gegeven. Ze lijken te weinig contrast te hebben met de ondergrond en het is toch wel makkelijk op een horloge als je eea snel en duidelijk kunt aflezen (fashion watches daargelaten).
Voor het web heb je hier trouwens handige tools voor: http://webaim.org/resources/contrastchecker/
Een van mijn droomklokjes. Ik zou overigens wel voor de meer klassieke kleurencombinatie gaan. Niet dat ik deze lelijk vind, maar net een beetje té apart.
kewle
Mijn beste,
Idem dito…!!
Orologio Signaturis Temporis.
Leuk ding, maar een rubber bandje? Of is het toch stiekum zacht leer?
En, ja, ik houd wel van kleurrijk, mits geen plastic/nato…
Deze vindt ik in tegenstelling tot het model met bruin lederen band een stuk mooier.
Hij heeft idd een flink kleurenpallet maar deze wijzerplaat doet rustiger aan dan de chaotische 12-24 uurs indeling van het normale model.
Ik vind em gaaf!
Groeten,
Noel.
Prachtig horloge maar de kleur com vind ik meer bij een Dame passen .
Nee. Niet mijn smaak en gewoon onpraktisch.
Grappig: ik had eerst niet naar het merk gekeken, en dacht dat het een soort goedkope IceWatch immi was. Na doorlezen van alle reacties nog eens gekeken, en zag toen pas Omega staan…zal wel een iets ander prijskaartje zijn dus.
(shame on me)
Ik ben anders ook het meest voor ronde kastvormen, maar alles wat Bull is kan bij mij momenteel niks verkeerd doen
Kind van de 70’s zeker?
Prachtige kast. Ik hou er wel van.
Hah! Anders ik wel!
Je kent ouwe Kirk toch, de womanizer van de toekomstige eeuwen…
Niet mijn kopje thee